Intervaller, kjerne-trening og mat

Heii dere🧡 Hvordan har dere det? Her på Rhodos har vi det solid over middels, og nyter sol, trening, masse sunn mat og fine folk. Jeg kommer ikke over denne gjengen her, vi er 60 jenter og jeg tror helt dønn seriøst at jeg kunne vært venninne med hver og en av dem hjemme. De er så herlige, imøtekommende, søte og gode. De stiller opp og gir alt, uansett hvilken utfordring vi kommer med. Det er så gøy å være trener når deltagerene er av den typen🧡

Måltidene er noe av det hyggeligste her nede, med god tid, god mat og gode samtaler. Jeg fikk knipset litt bilder av frokosten i dag, så det får dere en liten titt på i dette innlegget.

Vi har også vært gjennom et par treningsøkter i dag. Vi startet dagen med intervaller, og kjerne-trening, og avsluttet treningsdagen med en miks-økt som bestod av både soma-move, bakke-intervall, styrke, strikk-trening og bevegelighetstrening. Jeg har lyst å dele morgenøkten med dere, den var så digg! Spesielt intervallene er skikkelig gode. De var som følger:

  • 4 min løp, 2 min pause
  • 3 min løp, 1,5 min pause
  • 2 min løp, 1 min pause
  • 1 min løp, 30 sek pause
  • Samme opp igjen til 4 min.

Enkelt og greit, men fy søren så tungt. Test den gjerne ut🧡 Kjerne-økten var også god, den bestod av følgende øvelser, og metode:

30 sek på, 10 sek av x 3
  • Beinsenk
  • Sideplanke med hoftehev, venstre
  • Sideplanke med hoftehev, høyre
  • Heeltouch
  • Mountain climbers, albue til kne
  • Syklesitups

Håper dere får noe ut av at jeg deler noen av øktene våre på treningsreisen med dere. Da fortsetter jeg selvfølgelig med det. Så gi meg en liten kommentar i kommentarfeltet på om det er nyttig. Jeg får ikke tatt bilder av alle øktene, det går ikke med så mange jenter på tur, tiden løper litt fra meg. Noen av øktene skal jeg klare å dele video og bilder på, og andre kommer jeg til å liste opp slik som i dag. Men det er vel bedre enn å ikke dele det, eller? 🧡🧡 Hører fra dere i kommentarfeltet!

Nå må jeg hoppe i dusjen, og løpe til middag her. Ha en fin kveld, også gleder jeg meg til å oppdatere dere igjen!

 

Smiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. For ein fristende frokost.
      Heilt supert at du deler øktene på denne måten. Trenger inspirasjon, og dette hjelpe på. Googlet litt, og har lyst å prøva nåken av disse øvelsene i dag.

    2. Ja takk til økter! Skulle så gjerne vært med, så kompenserer ved å bruke øktene som motivasjon til å variere treningsøktene her hjemme. Kos dere og nyt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg