I det kreative hjørnet

Har du noen gang testet å ta deg selv ut av din faste, vante arbeidsplass, og prøve jobbe et helt annet sted? For meg gjør det underverker for kreativiteten. Jeg flytter meg rundt, på ulike cafeer, bibliotek eller et kontorfelleskap. Favoritten er uten tvil cafe – jeg elsker å sitte med propper i ørene, lytte til rolig musikk eller podcast, helt i min egen verden, mens folk surrer rundt meg. Jeg blir på en merkelig måte mer fokusert av at det skjer litt rundt meg. Akkurat som jeg bevisst må jobbe med fokuset mitt, og det gjør meg enda mer konsentrert.

I går satt jeg på Panda Panda, og hadde tidenes beste jobbe-økt. Nydelige ansatte, fantastisk mat, og herlig stemning. Jeg liker det stedet så godt! I går bestilte jeg Kale caecar salad, dobbel latte med havnremelk og en pasjonsfrukt sparkling drink. Så det ikke ganske frest og godt ut?

Dere som følger meg på Instagram fikk med dere den fine lille hendelsen som skjedde mens jeg satt på Panda å jobbet. Det kom en utrolig søt jente bort og prikket meg på skulderen. Hun ville bare si hei, og fortelle at hun leste bloggen❤️ I hånden hadde hun en liten boks med makroner – og de ville hun gi til meg❤️ Altså jeg ble så takknemlig og glad at jeg nesten ikke finner ord for det. En ting er å tenke ” der sitter hun bloggeren – den bloggen liker jeg”, men det er noe helt annet å faktisk gå bort, hilse på, smile, gi en klem og fortelle det ansikt til ansikt. Det gjorde hele dagen min så mye bedre, og jeg smiler fremdeles. Tusen tusen takk – det der betydde mer enn du tror❤️

I dag sitter jeg hjemme å jobber, og det er virkelig ikke det samme. Jeg koser meg absolutt her også, men veien til tv og kjøleskap blir fryktelig kort, og jeg mister fokus så utrolig lett. hehe. Jeg hadde egentlig planer om må sitte et annet sted, men så fikk jeg beskjed om at fly-alarmen i Kristiansand skulle testes, og jeg aner ikke hvor høyt eller hvor lenge det ville vare. Derfor valgte jeg å bli hjemme hos Leo, i tilfelle han skulle bli redd. Det gikk helt fint, han merket det faktisk ikke en gang🧡

Ellers har jeg vært å snakket litt med en PT i dag – det er ingen tvil om at jeg trenger mer hjelp frem mot triatlon. Det kommer forresten en langt, litt personlig og informativt innlegg om reisen mot mitt første triatlon veldig snart. Ingen ting ble slik jeg hadde forutsett og vi måtte endre planene totalt. Jeg kommer til å gjennomføre, men oppkjøringen blir helt annerledes enn jeg hadde tenkt. Mer om dette i et eget innlegg veldig snart🧡

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg