I dag har jeg testet noe helt nytt

Reklame | B.Unique hudpleie & annonselenker

Denne dagen har vært så fin❤️ Jeg startet med å holde en gruppetime tidlig på morgenen, etterfulgt av egentrening. I dag ble det intervaller på meg, og jeg har funnet en skikkelig gøy økt jeg skal dele med dere i Løpmedmaren-spalten her på bloggen på søndag. Jeg tror og håper dere vil like den!

Etterpå dro jeg til Monica (B.unique) på Huset i Markens for å fikse brynene mine. Hun er så fantastisk flink, og jeg ble, som alltid, så utrolig fornøyd. Det er skikkelig hverdagsluksus hver gang jeg er hos Monica. Bor du i Kristiansand og trenger en ekspert på bryn, så er dette jenta du skal booke time hos.

Sko – Adidas / Jakke – H&M / Jeans – Levis / Skjorte – Urban Pineers / Veske – Marc Jacobs 

I dag har jeg fulgt mitt eget råd om å finne på gøye ting i egen by. Jeg har vært et par timer i en trampolinepark, og det var så vanvittig GØY!!! Slike parker finnes i de fleste store byer, så det er en sterk anbefaling hvis du ikke har testet det før. Det var overraskende få av turn-kunstene på trampoline igjen i denne skrotten, men fy søren som jeg kose meg. Det var virkelig god trening også. Konstant hopp, sprett, turn og triks tar skikkelig på😅

Nå skal jeg krype opp i sofakroken med et pledd, litt snacks og serier. I morgen venter en ny dag med gruppetimer. I morgen er det løpetime på planen, og jeg har en så gøy intervall-økt planlagt for løpegjengen min💦 Den deles selvfølgelig med dere også!

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg