I dag er en spennende dag

Reklame | Annonselenker

I natt har jeg våknet så mange ganger, både på grunn av nervøsitet for i dag og en rygg som har gått totalt i lås. Jeg er SÅ dårlig på å takle ting jeg er nervøs for. Nå skjer det så mye på jobbfronten for min del, at jeg ikke helt vet hvilken fot jeg skal stå på. Jeg har sovet i ca 3 timer i natt, og klarer ikke spise noe frokost. Hjelpes så tullete, men sånn er jeg altså.

Jeg skal fortelle dere alt i løpet av uken, for det kjipeste som finnes er folk som sier A og gikk B. Så jeg skal selvfølgelig dele alle nyheter med dere. Denne dagen blir skikkelig spennende, da alt faller på plass i dag. Så i løpet av dagen vet jeg selv hvordan min jobbfremtid blir, og i løpet av uken vet dere det også. Jeg er så spent på å dele alt rundt dette med dere.

Genser Filippa K – HER / Bukse Only – HER 

Nå skal jeg lage meg pannekaker, som alltid er redningen når matlysten forsvinner helt. Jeg slumper jo bare som alltid, men ingrediensene i pannekakene er:

🌸 Havremel

🌸 En moden banan

🌸 Vaniljeprotein

🌸 Egg

🌸 Vanilje kesam

🌸 Mandelmelk / havremelk

🌸 Sukrin 

Kjører alt sammen med stavmikser, og steker på middels varme i stekepanne. Topper med cottage cheese og sukkerfritt syltetøy. Så enkelt, og godt.

Ha en fin dag fine venner, så gleder jeg meg til å oppdatere dere igjen💗

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Åh, kjenner igjen de følelsene! Jeg er så dårlig på å takle nye ting, nyheter, stress…. Blir så sykt urolig! Da blir det minimalt med søvn ja! Men lykke til, fine deg! Spent på å høre! Klem! <3

    2. Masse lykke til! Dette fikser du! 🙂 🙂
      Tusen takk for masse inspirasjon og gode vlogger den siste tiden. Det lyser opp! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg