Hverdagsliv og takknemlighet

Reklame | Frisør

I dag har jeg gledet meg til å komme hjem, fylle kjøleskapet med mat, ta en dusj, på med koseklær, krype opp i sofaen med macen i fanget og oppdatere dere🧡 Dere er så fine i kommentarfeltet om dagen, både her på bloggen og på instragram, og det er så utrolig fint for min del. Det gir meg så mye motivasjon å faktisk se at dere er her.

Dagen i dag har gått i ett, det er litt sånn det er for oss alle nå i førjulstiden vil jeg tro. Jeg startet dagen med en vikartime på min nye jobb. Jeg starter egentlig ikke offisielt der før januar 2020, men en vikartime her og der er jo veldig gøy. Videre dro jeg rett i et møte, og videre til frisøren.

De to timene jeg hadde hos Linn Cathrine på Huset i markens i dag var helt magiske✨ God atmosfære, fyr i peisen, vakre lokaler, god stemning, digert juletre, julemusikk, pepperkaker og kaffe, fine folk, fantastiske produkter og en super-dyktig frisør. Velvære på alle mulige måter. Vi klippet en god del, la inn litt striper i håret, også fikk jeg teste litt nye produkter fra Kevin Murphy. Jeg synes det er så gøy å bli litt kjent med det merket – det var så mye jeg ikke visste! Kevin Murphy er svært opptatt av miljøet, og tar så mange viktige og gode valg for sine produkter helt i tråd med deres syn på miljøet. De har flere prosjekter som gjør meg stolt av å få lov å jobbe med dette merket. Jeg lærer fremdeles, og gleder meg til å dele mer med dere etterhvert🙏🏻

Etter frisøren dro jeg tilbake til Spicheren, for å trene litt selv også. Jeg koser meg så med timene på Spicheren treningssenter, både timen jeg deltar på, og de jeg får holde selv. Det er så sabla gøy å være en del av et stort senter igjen, ha et gigantisk miljø og masse fine kolleger. Jeg er så trygg i, og sikker på den avgjørelsen jeg har tatt om å starte opp på et stort senter igjen. Folk er fint, og jeg koser meg skikkelig med et så stort felleskap.

I dag har jeg vært takknemlig for hverdagen min, for tingene jeg får fylle dagene mine med, og menneskene jeg får dele det med. Jeg tror positivitet avler positivitet. Jeg føler meg ordentlig glad om dagen, og får så mye godhet igjen – på alle kanter. Det er selvfølgelig mye som kunne vært annerledes, men samtidig så er det så masse som er bra, så det handler vel litt om hvor man velger å legge fokuset. Noen dager fokuserer jeg kun på alt jeg vil endre, og alt jeg selv ikke føler er bra nok. Tro meg, jeg har mange av de dagene!! Heldigvis klarer jeg som oftest å komme meg relativt raskt ut av den spiralen, og flytte fokuset over på alt som faktisk funker skikkelig bra, og alt jeg har i livet som gir meg masse glede. Dere skal vite at dere som trofast følger meg gir meg enormt mye glede. Tenk det er over 8 år siden jeg startet – tusen tusen takk til alle som har vært fra start, tusen takk til alle som har kommet med underveis. Jeg er så takknemlig for dere, dere tilfører skikkelig mye bra i livet mitt 🧡

 

Nå skal jeg avslutte før det blir helt tårevått her, hehe. Men bare vit at dere er viktige, og at hver og en av dere betyr noe for meg. Nå skal jeg spise grovbrød med brunost og drikke et digert glass sjokomelk. Frukt, popcorn og Pepsi Max står også på menyen, mens jeg ser på “hjem til jul” på Netflix. Juletreet lyser i hjørnet, Leo sover ved siden av meg, og jeg kjenner på en så sterk og god hverdagslykke – kun på grunn av summen av alle småting i hverdagen. Det er så fint det!

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. For et herlig innlegg! Du gjør meg mer oppmerksom på de små tingene med disse positive innleggene dine. Tusen takk for det!
      Klem fra en relativt ny, fast leser 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg