Hurra – en ny Vlogg!

Heii fine venner❤️ Nå har jeg klippet som en heltinne, og klart å få denne vloggen ned til en ligne halvtime. Den startet nemlig på godt over 45 minutter. Jeg skravler jo på inn og utpust på disse videoene mine, så her måtte jeg gå hardt til verks i redigeringen, hehe.

Jeg håper dere liker å bli med gjennom enda en hverdag i mitt liv. Hverdagsvlogg med spørsmålsrunde, løpetur, magisk natur og livets beste torsdagskveld ligger nå ute. Håper dere liker den🧡

 

Ha en super lørdag i sola!!! Gleder meg til vi prates igjen☀️

 

Smiiil, Maren 

 

 

15 kommentarer
    1. Da eg såg det var kommet ny vlog i dag, ja da var det bare å finne fram kroneis og pepsimax😂 til ein hyggelig time-out med masse feel good og inspirasjon❤ Så fine klær!!
      Gledar meg allerede til neste vlog! Nyt pinse-helga😊❤

    2. Jeg synes du er god til å vlogge, men har noen tips/tilbakemeldinger ut i fra mine preferanser. Det er altså ikke kritikk, men forslag til forbedringer 🙂 Etter min smak så blir det litt “kaos” å ha så mye forskjellig i én og samme vlogg. Det ender med at jeg spoler mye gjennom vloggen, og resultatet blir at jeg egentlig ikke ser så mye av den… Det gir litt dårlig opplevelse. Hva med å ha litt mer konkret innhold i hver vlogg? 😀 For eksempel en vlogg med spørsmålsrunde, en annen med trening, en tredje med innkjøp, en fjerde med mat osv. Da blir det kanskje enklere å unngå så lange vlogger, også 🙂 Og mye enklere for oss lesere å få med oss det vi faktisk er interessert i! Ellers er jeg superfornøyd med innholdet du lager 🙂

      1. Supert forslag til video, men vlogg er at man følger en vanlig dag☺️☺️ Så Vloggene er bare at kamera er med hele dagen, og da blir det masse ulikt. Video derimot er genialt å kjøre temaer, helt enig ✨❤️

        1. Okei, har bare sett mange andre som har mer faste tema på vloggene sine, og synes det fungerer mye bedre 🙂 Det er selvfølgelig helt opp til deg hvordan du gjør det! 🙂

            1. Jeg har motsatt oppfatning, jeg! At vloggene er så varierte gjør at jeg vil se hele, og jeg syns tema-vlogger kan bli litt kjedelig. Kjempebra vlogg som gir meg en positiv og god følelse, Maren😄💕

            2. Heia! Vlogg er bare blogg på video, så ordet vlogg har ingen rammer for innholdet ☺️ Jeg kunne også gjerne ønske meg noen kortere videoer med tema innimellom hverdagsvideoene 🙋🏼‍♀️ Og ellers: du er helt rå Maren. Eneste faste bloggen jeg leser ♥️

            3. hehe, da er det sikkert bare meg som alltid har tenkt at når man vlogger så følger man en dag, helt sikkert meg som har oppfattet feil😄😄 Skal korte ned og prøve å gjøre det slik dere vil ha det 😊❤️ takk for tilbakemeldinger.

            4. Vlog er vel ikke nødvendigvis at man følger en hel dag? Er ikke vlog «videoblogg»? 🙂

    3. Du er fantastisk dyktig, Maren! Du virker så utrolig varm og snill. Veldig kjekt å få følge deg en dag.

    4. Vil bare si at jeg er uenig med de over her, og at jeg liker best slike vlogs du lager! Blir sikkert ikke så lett for deg når vi sier så mye forskjellig, men ønsker bare å si ifra når jeg liker det som det er 😀 Jo lengre jo ber, så lenge det ikke blir gjentakelse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg