Hey, Sporty Spice

Nå er det så lenge siden jeg har laget denne typen collager med sporty favoritter til dere🌸 I dag har jeg fokusert kun på treningsklær og sporty outsfits. Jeg har også tatt med en god del kule sneakers.

Jeg liker spesielt godt fargekombinasjonene i den første collagen. det er noe med den stoff rosa, dus peach og hvitt som jeg bare elsker. Kanskje finner du også noen favoritter her💗

shorts // Hvite Nike sko // chunky sneakers // dusrosa sneakers // beige og rosa sko // Hoodie // chunky rusrosa sneakers // fargerike sneakers

Oransje singlet // Hoodie // shorts // peach singlet // sneakers // sports-bh // crossfit sko // singlet // joggesko 

Crop top // løpejakke // grå sports bh // hvit genser // Tights (utsolgt, lignende linket) // hvite sko // dusrosa sko // Ultra boost dusrosa // Shorts

 

Håper dere synes dette var litt artig💗 Nå skal jeg ut å møte en god venninne for en dag på svaberg, med soling, bading og masse deilig snacks☀️ Vi snakkes senere fine folk! NYT lørdagen💗

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
      1. Ååå de er steingamle, har så lyst på dem igjen selv, da mine nesten faller fra hverandre. men det er en utgått modell, så de finnes ikke mer. Dessverre🧡 er på jakt etter nye selv, så kan tipse på bloggen hvis jeg finner noen som ligner 😄😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg