Hemmelig kjæreste og facebook tull

Reklame | Annonselenke

Hei og god tirsdag venner💛 Jeg sitter her å svarer på en ny spørsmålsrunde. Dere stilte spørsmålene på Instagram, og svarene kommer i et eget blogginnlegg. Så har du et par spørsmål som du vil ha med, så sleng dem inn i kommentarfeltet på dette innlegget, så skal jeg få dem med. Folk har spurt om så mye gøy, og jeg koser meg med å svare. Et av spørsmålene må jeg ta med en gang, for det er litt morsomt. En person (en bekjent, så vi er venner på Facebook) spurte om jeg hadde holdt kjæresten min hemmelig og at det egentlig ikke var slutt. Jeg ble ganske overrasket over spørsmålet, og sendte derfor en melding for å spør hva personen mente med det spørsmålet. Svaret kom: “Nei altså, det står jo på Facebook at du er i et forhold. Det har stått der det siste året”

Jeg klikker meg rett inn på egen profil, trykker på “informasjon om meg” og der lyser det mot meg: I ET FORHOLD. Så her har det altså stått på Facebook, i over ett år, at jeg er i et forhold, når sannheten er at jeg har vært singel hele veien. Det er jo veldig morsomt at jeg ikke har oppdaget dette selv, og enda festligere er det jo at ingen har sagt noe før nå. Hehe.

Bukse Acne // Genser HER

Samtidig er det jo litt fint da, for det er jo ikke akkurat sånn at det første du vil rett etter et brudd, er å møte masse nye folk . Så kanskje det var like greit at jeg stod som i et forhold. I et forhold med meg selv på en måtetil jeg kjente at det føles greit å være singel og litt på leting igjen. Det hadde virkelig ikke trengt å ta et helt år, men når jeg selv ikke ante at det stod der, så ble det nå en gang sånn da. Nå er status endret, og jeg må le litt av hele greia.

Resten av spørsmålene går mye på kosthold, trening, en solid dose personlige spørsmål, litt om planer fremover, ganske mye om jul ( så koselig ) og litt diverse variert og veldig gøy. Jeg skal få svart alle i løpet av dagen, og legge det ut i morgen. Så som sagt, hvis det er noe du vil slenge på, skriv det i kommentarfeltet💛😊

 

Smiiil, Maren

 

 

1 kommentar
    1. Jeg lurer på om du fikk bestilt de Exertube treningsstrikkene fra Abilica? Jeg spurte for en tid tilbake, og du sa du ville bestille dem, og lage treningsvideo. 🙂

      Lurer også på hvilket treningshotell du holder en knapp på om du må velge? Hva skiller dem fra hverandre (tenker da på de hotellene dere har hatt egne treningsreiser på, men kom gjerne med andre tips!).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg