Helgens planer

Reklame | Annonselenker Nelly

Heii og god fredag mine fine❤️ Her sitter jeg på kontoret, med tårer i øynene og et varmt hjerte. Jeg startet dagen i dag med ordentlig kjip melding og valgte å dele den på Insta-story. Da fikk jeg bekreftet at jeg har 0,1% kjipe følgere, og 99,9% ubeskrivelig gode, snille, omsorgsfulle og fantastiske følgere. Så mye kjærlighet tror jeg aldri det har vært i min innboks før❤️

Nå skal jeg sitte her på kontoret et par timer til, og få unna en ny plan til en ny online kunde, også tar jeg helg! Det blir nok litt jobb i helgen også, men det er bare hyggelige ting med litt mail fra kunder, oppdatere bloggen og mine andre sosiale kanaler.

Topp HER / Bukse HER

Denne helgen skal vi bare kose oss, med gode middager, masse søvn, masse kos og litt trening. Det har vært en helt tullete hektisk uke, så nå kjenner vi begge to at det skal bli godt med en morgen uten vekkeklokke som ringer 05.45! I kveld skal vi ha taco, masse snacks i skålene, en god film og bare kose oss sammen vi to. Det er de aller aller best kveldene jeg kan tenke meg. Fri dagen etter og god tid sammen med kjæresten❤️

På lørdag skal vi avgårde på en liten visning, men hva eller hvor, eller noe som helst annet rundt det holder jeg for meg selv litt til😊 I tillegg så har min bestis bursdag på lørdag, og det må feires. Egentlig skulle jeg ikke vært hjemme denne helgen, og planen var derfor å feire henne til uken, men nå ble det ikke noe av turen min og da kan jeg feire henne akkurat på bursdagen hennes – som jo uten tvil er det aller gøyeste.

Søndagen tenker jeg går med til jobb, og forberede en ny uke. Er været fint så må det nok bli en tur ut i skogen for litt frisk luft og aktivitet. Vi får se hva det blir til.

Hva er dine planer denne helgen? Del i kommentarfeltet❤️ og hvis du tilfeldigvis har sett en ny film eller litt ny serie i det siste, så sleng gjerne på et lite tips til oss om det!! Vi har nemlig sett ferdig alt, og står helt uten noe film eller serie til i kveld.

 

Smiiiil, Maren 

 

15 kommentarer
    1. Svarte deg på insta, herlighet for en idiotkommentar….

      Her er planen en heeelt rolig helg etter en hektisk uke. Kanskje en tur på en gjenbruksbutikk, ellers bare avslapning, god mat, og kos på planen. Hjemmehelg med kjæresten er jo bare best <3

    2. Jeg har blitt kalt plus size flere ganger enn jeg kan telle i det. Jeg er en størrelse Small! 🙂 Alle klærne mine er i str small, men tidligere var jeg XS, men nå som jeg har blitt over 30 og blitt mor, og gått opp en hel størrelse, og kroppen min har plutselig blitt til noe andre har rett til å kommentere. Hverken du eller jeg er hva som kan kalles “stor”, men det at det i det hele tatt kan komme slike kommentarer, og at det gjør det, tyder på noe alvorlig feil i samfunnet. En kvinne på hverken S eller M er “stor” og uansett om man hadde vært det noen kaller stor så er det ingen som har rett til å kommentere det. Jeg stortrives med mer former, og mannen min er fornøyd. Din mann ser også fornøyd ut, hehe! så drit i sånne tapere som skrev den kommentaren. Det er bare tegn på noe dypere som er i veien med samfunnet på et annet plan siden vi er vant til å se modeller i str 0. Jeg er ikke influenser, som deg, men ville du skulle vite at sånne kommentarer kan skje ganske ofte dessverre <3 Men dersom det skjer igjen så vit at du ikke er alene om å høre sånt. DU ER IKKE STOR!!! <3

    3. Det er viktig å heie på hverandre og løfte hverandre opp ❤️

      I helgen blir det avslapping, god mat, søvn og litt aktivitet ute siden friluftslivets uke starter lørdag. Vurderer en natt ute siden det også er nattinaturen😍

      For tiden ser jeg på «før vi dør» på nrk, vet ikke om du har sett den?

      God helg❤️

    4. Serien er kanskje bedre for oss som vokste opp på 80- tallet, men jeg har digget Cobra Kai på Netflix, en forlengelse av den opprinnelige Karate Kid 🙂 Ha en fin helg

    5. Hei, godt å høre at du vet og føler du har så og si bare gode mennesker som følger deg❤️Bare lyst til å sende over en digital klem og gode tanker om hvor BRA du er, fordi du er akkurat deg! Jeg håper virkelig ikke du lar dette menneske påvirke deg negativt, du er helt fantastisk, Maren…Slike mennesker er ikke verdt oppmerksomhet engang, hev deg over-du er så sunn og stabil❤️Står ved din side💪God helg til deg og håper kjæresten din tar litt ekstra godt vare på deg i helgen🥰

      1. Skjønne deg Rakel, tusen takk ❤️ den digitale klemmen tar jeg i mot og sender rett tilbake igjen til deg 😍 denne kommentaren varmet. tusen takk❤️

    6. Du er utrolig flott♥️ Ikke la noen andre få deg til å tvile på det!
      Helgen tilbringes på den nye hytta vår på Hurum. Har fått med meg sporty foreldre som har hjulpet meg med å raske opp masse ugress og buskas. God hverdagsaktivitet. I morgen skal hele hytta vaskes ned. Avsluttet kvelden i bassenget med dagteren min♥️ Gode minner ble laget i kveld for store og små😊

    7. For en helg og for en ei dame du er! Kos deg med visning og all kosen. Her er det nattevakts jobbing hele helgen, og glede seg til mandag for da har jeg bursdag!!
      Destroction los Angeles var en bra film, om man vil ha litt katastrofe film 🙂 love guranteeted på Netflix virker veldig søt og morosm, men har ikke sett den!!

      Kos deg, jeg digger å følge bloggen din og alt det bra du driver med.

      1. Skjønne Anja❤️ blir alltid så glad av kommentarene dine 😍😄 Gratulerer så mye på forskudd – håper du får en helt nydelig bursdag!! og tusen takk for filmtips!! god klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg