Grunnen til at jeg ikke har blogget + dagens styrkeøkt

Reklame | Annonselenker

Hjelpes hva skjedde her, plutselig to dager uten oppdatering. Jeg beklager🌸 Jeg tror rett og slett bare vi må si at livet skjedde, også ble det plutselig viktigere å være tilstede i det virkelige liv, enn på nett. Det er jo ingenting som gjør meg gladere enn å logge meg inn her på bloggen, oppdatere dere, svare kommentarer og kose meg med bloggen. Så nå var det deilig å få oppdatert dere.

Jeg forsvinner sjeldent (les: aldri) fra alle kanalene mine, så er det ikke nytt innlegg på bloggen kan du være 100% sikker på at Instagram feed eller story er oppdatert🌸

Flere hjemmetreningsøkter har blitt spilt inn de siste dagene. Èn av dem finner du på Instagram nå. (@marenerdvik) Dette nydelige rosa settet, finner du HER

I skrivende stund sitter jeg på et kontor på senteret hvor jeg jobber, og holder på å fullføre et par planer til kunder, og tømme mailboksen før helgen. Jeg kan aldri ta fredagskveld, hvis mailboksen ikke er tom. Jeg har kjøpt med vannmelon, skyr, nøtter, Pepsi Max og banan. Det er i grunn riktig så koselig her. hehe.

Jeg hadde en liten pause tidligere i dag, og stakk ned for en liten økt. Fordelen med å sitte å jobbe på et treningssenter er at veien til vektene er kort. I dag ble det følgende økt:

  • Goblet squat med 24kg KB
  • Brystpress på benk med hantler 15 kg i hver hånd
  • Rumensk markløft (srakmark) 60kg 
  • En arms roing på benk 17,5kg i hver hånd
  • Ett bens hofteløft på stepkasse 
  • Avsluttet med en liten rumpe-sirkel med minibands

Jeg kjørte stort sett 8 rep og 3 sett på alle øvelse. En fin og grei styrkeøkt, med litt ekstra fokus på rumpe i dag. Herlig økt på en fredag. Ikke for tung og ikke for lang.

Nå skal jeg sitte en times tid til her, før jeg sykler hjem, og på veien hjem skal jeg innom å handle inn til taco og en god pose med smågodt💗 Det er det beste med fredagskvelden, god mat og litt ekstra snacks. Mmmm🌸

 

Har du noen hyggelige planer i helgen? Del i kommentarfeltet da vel💗

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei
      Jeg må først si at jeg synes du er helt fantastisk. En av de få bloggene jeg gidder å lese, og det er mange grunner til det. Du er jordnær, troverdig, blid og har sunne verdier. Men jeg må dessverre si at jeg synes du ødelegger noe av troverdigheten din ved å reklamere for kollagenpulver. Helsekontrollen har testet det og sier det ikke funker, KK har gjort det samme og mye annen forskning. Hvorfor ringer det ikke en bjelle?

    2. Ha en nydelig helg. Synes det er bra du er dedikert på jobbene dine, og synes du også leverer bra på bloggen. Jeg hadde datenight i går, endelig får jeg kjenne litt på godfølelsen igjen etter år med mye dritt, så det er kos. Nå har han reist hjem, vi bor litt unna hverandre.. Da er det bare å trene og nyte lørdag med litt hjemme syssel og serie titting!!

      Ha en god helg. Digger forresten fredags handlingen din.
      Klem

    3. Hei! Håper du ikke tar dette som et personangrep, for det er virkelig ikke min intensjon. Jeg liker bloggen din veldig godt, og har fulgt deg i mange år. Du har sikkert fått med deg debatten om kollagenpulveret fra The Solution som er veldig i vinden om dagen. Jeg har tidligere sett at du også har reklamert for pulveret. Dermed lurer jeg på hva dine synspunkter er om saken? Må si jeg stiller meg undrende til at du som autorisert sykepleier reklamerer for kollagenpulveret der det ikke foreligger god nok forskning. Fagdirektør i Statens Legemiddelverk, og spesialist i indremedisin, Steinar Madsen har også uttalt seg til Dagbladet om kollagenpulveret: At det rett og slett lurer forbrukerne.
      Igjen: dette er ikke ment som personangrep, kun konstruktiv tilbakemelding.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg