Helgens planer

Heii og god fredag venner🧡 Jeg sitter med nesa langt nede i macen, og holder på å lag nye planer til en fin gjeng med nye coaching kunder. Det er så stor på gang nå, og det er skikkelig gøy. Ingen tvil om at høsten er tid for å sette seg mål, bli litt mer strukturert på treningen og ta litt tak i eget kosthold. Jeg kjenner det faktisk litt selv, spesielt når det gjelder trening, jeg måtte jo faktisk sette meg et nye treningsmål selv, som jeg skrev om i forrige innlegg😊

Jeg tenker jeg sitter en times tid til, så er det tid for fredagskos med flokken❤️ Favoritt dagen i uka, med den fineste lille flokken jeg vet om. Taco står på menyen, og siden jeg jobber litt lenge i dag er min eneste oppgave til den tacomiddagen å lage guacamole. Resten blir laget ferdig, for en luksus❤️ Resten av kvelden blir bare kos, snacks, film eller spille kort/tegne/leke.

I morgen har mamma og meg satt av hele dagen til tidenes ryddings. Leiligheten skal virkelig få kjørt seg! Vi snakker alle rom, alle skuffer og alle skap. Det skal vaskes, kastes, ryddes, sorteres og organiseres til den store gullmedalje. Fy søren så digg det skal bli, Min mamma er verdens mester i rydd, vask og organisering, så jeg kunne virkelig ikke ønsket meg med bedre partner på dette lille (store) prosjektet. Jeg ser for meg at det tar hele dagen, selvfølgelig med hyggelige pauser med kaffe og mat.

Søndag blir jobbedag, alle nye planer må være klare før rapportene fra mine faste kunder tikker inn på mandagen. Så det blir en skikkelig kontordag. I tillegg håper jeg å få inn en liten styrkeøkt 😊

Ingen voldsomt spennende planer på meg denne helgen altså, men det er koselige planer og praktiske planer😊 Jeg kjenner jeg gleder meg jeg!

Hva skal du denne helgen? 🧡

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Jeg synes din helg hørtes helt fantastisk ut jeg. Hverdagshelg på sitt beste liksom!! Her er det hyttetur med noen få venninner. God mat, kos og alt som hører til!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg