Hei fra kontoret

Heii fininger🌸

Jeg blir så glad av dere om dagen, spesielt i dagene etter jeg har postet en ny vlogg så er dere så aktive og fine her i kommentarfeltet. Akkurat som vi på en merkelig måte har blitt enda litt bedre kjent etter hver vlogg, og dere tør å være mer på i kommentarfeltet her. Vit at jeg blir helt ubeskrivelig glad for det, og for hver eneste en av dere💗

Mandagen løp bare fra meg, med 11 timer på kontoret med nesa langt ned i macen. mandag er ukerapport dag for 90% av mine online kunder, så da er det fullt fokus på dem. I dag, tirsdag er gruppetreningsdagen min, da starter jeg dagen med gruppetime, har 5 timer på kontoret også avslutter jeg dagen med en dobbel gruppetime.

Så nå mens jeg skriver til dere sitter jeg på konkret, momser druer og drikker en iskald pepsi max. Sist nevnte ble levert iskald og nydelig inn på kontoret av verdens fineste kollega Andrea. Fy søren som vi koser oss på kontoret her – det var virkelig verdens beste ide å ta henne inn hit🌸

  

Nå har jeg svart en runde med rapporter, forberedt kveldens gruppetimer og pakket opp en stor eske fra Nelly. Det er så mye fint i den esken, så nå skal jeg prøve alt på, og forsøke å knipse noen bilder av det på kontoret her før jeg løper avgårde for å holde timer. Satser på å få vist dere innholdet i pakken i kveld eller i morgen💗

 

Håper dere har en finfin tirsdag, og at uken har startet på best mulig måte!!

 

Smiiil, Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Hei Maren, du ble spurt om filter og sånt for en stund siden, der du lagde et poeng ut av at du hadde en Story uten filter. Jeg syns det er synd at du holdt deg til en Story og nå er tilbake med redigering på samtlige bilder og filter på Story på snap og Instagram. Du som snakker frem naturlighet kan revurdere hvordan du fremtrer på sosiale medier. Om du ikke godkjenner denne, så mener jeg det er feigt, men da håper jeg i minste fall at du tenker over det.

      1. Hehe, for en kjip ting å si!! “hvis du ikke godkjenner er du feig”.

        Jeg har vel aldri vært en person som pynter spesielt mye på sannheten, selv om det av og til er et filter på story, så leverer jeg videoer nesten ukentlig hvor Absolutt ingenting er redigert, hvor det er både unormal mye svette og totalt sminkefritt. Jeg mikser mellom helt uredigert og litt filter, og føler den balansen er helt innafor. Jeg tror ikke noen føler at det å følge meg gjør at de føler seg verre, får det kjipt med seg selv eller føler de burde løpe å fikse på utseende sitt. men selvfølgelig, litt mindre filter er en tilbakemelding jeg skal ta😊

        Takk for din tilbakemelding, det er alltid lærerikt og fint med feedback❤️

    2. Hei Maren! Jeg har et jakke-spørsmål til deg, men først og fremst må jeg bare si at du er så herlig å følge med på! Du gjør en himla god jobb, og syns virkelig det er synd at jeg ikke bor i Kristiansand for å kunne delta på gruppetimene dine feks, haha!
      Men jeg lurte bare på hvordan du synes størrelsen på jakken er? Dette er jo så vanskelig og individuelt, men kanskje det kan hjelpe meg litt til å velge størrelse, siden jeg må bestille over nettet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg