HAIR LUXIOUS

Reklame | Samarbeid Good For Me

Dette er litt gøy å dele med dere, for er det et samarbeid jeg virkelig virkelig har hatt lyst å få til, så er det Good for me. Jeg har så mange venninner som har skrytt Hair Luxious pillene opp i skyene. Jeg har hatt så enormt lyst å både teste, og få til et samarbeide slik at jeg kunne dele dette med dere også💗 Nå har ønsket endelig gått i oppfyllende, og jeg er i gang med å teste flere av Good for me sine produkter. Hair luxious er det jeg har testet aller lengst, og derfor er det det jeg ønsker å dele med dere først.

       

Jeg tok et valg om å prøve extentions, og jeg har forelsket jeg så vilt i det lange tykke håret mitt. Dette er helt fantastisk, men det er jo ikke ekte. Så min drøm er å få mitt eget hår så sunt, sterkt, tykt og glansfult som mulig. Litt mye å be om? Kanskje, men ting ser lyst ut. Håret mitt har nemlig skjønt at jeg prøver å gjøre alt jeg kan for at det skal gro og trives, for det vokser som aldri før. Jeg måtte ringe Carmen, frisøren min, og fremskynde timen min, for plutselig var det en ettervekst som meldte sin ankomst, mye tidligere enn forventet. Det er jo virkelig bare et luksusproblem, og jeg tar gjerne litt ettervekst jeg, hvis det betyr at håret mitt gror og trives.

Jeg har fått muligheten til å gi dere 33% på den første bestillingen av Hair Luxious, klikk dere inn HER for å få tilbudet. 

Kombinasjonen av et sunt kosthold, smart hårpleie og Hair Luxious er helt optimal for meg. Jeg føler at jeg virkelig tar vare på håret mitt fra innsiden, og det belønnes i at det vokser i rekordfart🌸

Jeg er så fornøyd med å endelig ha kommet i gang med disse hårvitaminene, og så glad for at jeg har fått muligheten til å dele denne gode rabatten med dere. Les mer om Hair Luxious og legg inn din bestilling på Good for me sine hjemmesider. 

Ha en nydelig søndag mine venner. Jeg skal kose meg hjemme et par timer, før jeg skal opp til familien på søndagsmiddag. Hele gjengen er samlet, både store og små, og på menyen står det faktisk taco. Favoritt menneskene mine, og favorittretten. For en herlig søndag💗

Smiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Har hørt så mye bra om disse, og har selv starta på de. Jeg har et spørsmål til deg. Du har jo slitt litt med magen osv, blir du dårlig/ekkel i magen av disse? Jeg har selv slitt litt med magen, men er sånn generelt bra når jeg passer på hva jeg spiser. Jeg har derimot blitt veldig dårlig i magen av disse, og lurer på om du har noen liknende erfaringer?

      1. Ja det stemmer at jeg har en lit sensitiv mage. For min del har det gått helt fint, og jeg har tatt dem i noen måneder nå. Så kjipt å høre at du reagerer på dem :/ Håper det går seg til💛

    2. Jeg har lenge hatt lyst å prøve disse 🙏🏽 Hvilke hårprodukter bruker du ellers? (Shampoo og balsam)

      1. Jeg bruker Joico sine produkter. Har testet den blå serien deres, men endt opp med at jeg liker den røde best. Jeg har farget håret mitt, og den røde er helt super båt spå å gi fukt og bevare fargen + at den lukter så sinnsykt godt. Joico er heller ikke så ekstremt dyr som neon av de frisør-produktene kan være. Jeg er ikke så flink på å bruke produkter utenom shampoo og balsam, men jeg har ett produkt som er som tupering på boks, hehe. Det er helt rått, og gir håret hold, struktur og gjør at det aldri ser fett ut. Mener det heter Glamtex, også fra joico. I tillegg har jeg en olje som jeg bruker i tuppene, spesielt nå på vinteren når det blir ekstra tørt. 💗💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg