Hade, Norge

Reklame | Annonselenker

Gul cardigan HER // Jeans HER // Belte HER // Singlett HER

Det føles litt ekstra godt å reise mot varmere strøk, når Norge by på full høststorm og ruskevær. Jeg synes faktisk det er litt kos med sånn vær, og jeg elsker høst🍁🍂  Så det skal bli godt å komme hjem også, tulle meg inn i store skjerf, ullgensere og kose meg gjennom høsten. Denne gule jeg har på meg er fra Cubus, og jeg synes den var så fin! FOR en farge🧡 Jeg har den i grå også, men den gule er helt spesielt fin synes jeg. Jeansen er også fra Cubus, og den koster kun 149kr.

Nå er det sol, sommer og årets siste treningsreise som står på planen, og i skrivende stund er vi på Gardermoen og straks på vei til Kypros. Ca 40 jenter er med på tur, og det kommer til å bli en helt vidunderlig uke. Værmeldingen er jo helt vill, med sol fra skyfri himmel og rundt 30 varmegrader hver dag. Timeplanen er proppet med styrketrening, svettefester, bootcamp, strikktrening, soma move, foredrag, team-økter, intervaller, løpe og gåturer – for å nevne noe!

Når vi bare kommer oss ned og på plass, så skal jeg dele hele programmet, og selvfølgelig detaljene øktene underveis i uka. På den måten kan dere jo teste noen av øktene hjemme hvis dere har lyst!

Nå må macen legges bort her, på tide å komme seg til gaten. Jeg gleder meg til å oppdatere dere denne uken her – jeg håper jeg kan smitte dere med masse energi, og treningsglede☀️💪🏼

 

Smiiil, Maren

3 kommentarer
    1. Elsker denne gule fargen! Perfekt nå til hösten! 😀 Skoene var også skikkelig kule! Adidas eller???
      Gleder meg til oppdateringen fra Kypros! Du er jo rååå på oppdateringer uansett hvor du er! 😀
      Har veldig lyst til å bli med selv en gang! Ha en fin reise! Klem! <3

      1. Ja det er det, kjøpte dem i fjor❤️❤️ Så snill du er som sier det! Tusen takk😄☀️ Nå skal ut på løpetur med jentene – så gleder jeg meg til å oppdatere dere litt senere i dag🧡🧡

    2. Perfekt antrekk, kler deg veldig! Og reise.. ja, denne sommeren har vært utrolig het, så det er egentlig ikke noe vits i å reise når det er så varmt og godt her til lands! 🙂 Men når det blir litt kaldere og været blir litt surt, ja da er det bare å reise og kose seg for min del 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg