GOD JUL

Kjære gode, fine dere❤️ Jeg titter innom en tidlig morgen på selveste julaften, for å ønske hver og en av dere en ordentlig god jul. Jeg håper denne dagen blir fylt med godhet, trygghet, og masse kjærlighet.

Uansett hva du gjør, eller hvem du er sammen med, så håper jeg du får en god dag. Fokuser på deg og dine, ikke se så mye rundt deg på hva alle andre gjør i dag. Vær tilstede der du er, og nyt det✨

Ta deg fri i dag, fri fra hverdag kjas og mas. Ta en skikkelig unntaks dag, med pysjamas så lenge du kan, julegodt før frokost og bare kos. Du har fortjent det!!

Jeg gleder meg til å skravle med dere igjen, men nå har jeg en julestrømpe som skal spises, masse jule-tv som skal ses, familiemedlemmer som skal klemmes på, tantebarn om skal lekes med, og en lang god julefrokost som skal spises. Det blir julegudstjeneste i kirka, besøke de som ikke er med oss lenger og tenne lys på gravene❤️ også er det julekveld, med den trygge, fine flokken min❤️🙏🏻✨

Jeg sender hver og en av dere en ordentlig god juleklem, også gleder jeg meg til å skrive til dere igjen i morgen. GOD JUL kjære venner🎅🏻✨❤️

 

Smiiiil Maren

 

4 kommentarer
    1. God jul Maren. Kos deg masse masse, og for en deilig julestrømpe!!!! Håper du får alt du ønsker deg, men med god gjengen din rundt deg kan det ikke bli bedre. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg