Glitter glitter glitter

Reklame | Annonselenker

✨It´s the most wonderful time of the year✨

I helgen var jeg på dobbelt julebord, og hadde på meg en glitterbukse. Så mange har spurt om den, og det er både fint og kjipt. Fint fordi den kostet virkelig ingenting, MEN den er fra i fjor. Jeg har letet men den er rett og slett ikke å finne. Så da har jeg funnet noen lignende modeller, i ca samme prisklasse, og som man kan få bestilt slik at den kommer frem til nyttårsfeiringen. Jeg har akkurat samme buksen i sort glitter også, så jeg tok med noen alternativer der og. Let´s go:

Sort glitterbukse 239kr finner du HER

LUX glitterbukse  til 399 kr finner du HER 

Sparkling tie pants til 399kr finner du HER 

Sparkling slim pants til 299kr finner du HER

Løs glitterbukse til 199 kr finner du HER

Glitter flare pant til 257 kr finner du HER

Kort glitterbukse til 335kr finner du HER

Det var ikke så lett å finne i grå/lys glitter, men nå har jeg gitt det et forsøk i det minste.

Lillejulaften folkens, hvordan er det med dere? Alt under kontroll, og helt lave skuldre til i morgen? Jeg håper det❤️ Jeg skal fylle dagen med bare sosiale fine ting. Jeg starter på trening med to kolleger fra senteret jeg akkurat har begynt å jobbe på. Deretter er det rett videre på julelunsj, ut å levere gaver, julegrøt hos familien også kommer til bestevenninne Celine, som bor i København hjem til meg. Vi skal tilbringe lillejulaften sammen, og jeg kunne ikke gledet meg mer❤️ Er det én person jeg virkelig virkelig virkelig skulle ønske bodde nærmere, så er det henne.

Jeg er litt usikker på om det blir å sove her hjemme, eller dra hjem til foreldrene mine for å sove der. Slik at jeg kan våkne opp i barndomshjemmet på julaften🎅🏻✨ Jeg har gjort det tidligere år, og det er så koselig det. Er det lov når man har blitt såpass voksen? Please si ja! hehe

Nyt dagen, så snakkes vi igjen senere fine venner. Ta gjerne en titt på Instagram litt senere, jeg deler en liten jule-økt med dere. Alt du trenger for den er kun ullsokker og nisselue❤️  dere finner meg på marenerdvik på Instagram.

 

God juleklem fra Maren

 

6 kommentarer
    1. Det er helt klart lov. Jeg tar med datteren min og bor hos dem noen dager i jula, selv om de bare bor en bitte liten kjøretur unna. Riktig god jul til deg og dine, Maren. Du er herlig! <3

    2. God jul til deg, fine Maren❤️✨ Selvfølgelig er det lov å sove hjemme hos foreldrene sine selv om man har blitt voksen😊🎄 Hilsen ei på 29år som gjør det samme🙊

    3. Heeelt enig i at det er lov å overnatte hjemme i jula – gjorde det helt til jeg fikk barn selv! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg