Friske nyheter i treningsgarderoben

Reklame | Ellos

IM IN LOVE 

Se på disse herlige treningsklærne. Nå er det evigheter siden jeg har unnet meg noe nytt i treningsgarderoben, og når jeg så alle nyhetene på Ellos, følte jeg at det var på tide med litt nytt.

Jeg elsker denne rosafargen, og den blir jo bare finere og finere jo brunere man blir. Perfekt når det går mot vår, og sommer. Jeg synes dusrosa, koksgrått og sort er utrolig lekkert sammen. Da er det en glede at disse fargene dominerte på treningsklærne på Ellos. 

OH, so pretty <3

Dette var bare noen av mine favoritter, men det finnes så mer her fine ting inne på Ellos. Du kan sjekke ut alle de sporty godsakene HER. 

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg