Første dag på nytt kontor

Hurra så stas! I dag har jeg hatt første fulle arbeidsdag på det nye kontoret, og det føles så bra. Det gjenstår jo enda en god del på interiøret men jeg tok meg meg en god del fra leiligheten min over hit i dag, og det ble så fint.

Skrivebord, stol, litt pynteting, en stor tavle, bøker og kaffe-ting er på plass. Kjøleskapet er også fylt med litt mat og alt ligger tilrette for mange gode arbeidstimer her.

I dag har jeg vært her fra 09, og blir sikkert sittende til i 17-18 tiden tenker jeg. En mer effektiv og fin mandag har jeg sjeldent opplevd, så dette lover så godt god tiden fremover. Jeg gleder meg så til denne høsten!!

Håper du har hatt en nydelig start på uken din🌸

 

Smiiiil, Maren 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg