Ferietrening – raskt, effektivt og enkelt

Reklame | Klær fra Nocco

Nå er det i grunn godt jeg snart skal hjem dere, for det er begrenset hvor spennende det er å lese om ferieliv, sol, bading og is-spising. Hehe. Det er mye sol, bading og is, men det er også litt trening her i Frankrike.

I går gjorde jeg en finfin økt i trappa i huset, som jeg har lyst å dele med dere. Det er overhode ikke “å finne opp kruttet på nytt” med denne økta her, men noen ganger trenger man ikke så voldsomt mye nytt, man trenger bare en liten inspirasjon og påminnelse om hvor enkelt det ofte kan gjøres på ferie.

Øvelsene var som følger: 

  • Løp opp trapp x 5
  • 10 hopp (hopp opp 2 eller 3 trinn)
  • 10 dips
  • 10 sidelengs utfall-hopp opp trapp
  • 10 pushups mot høyde
  • 10 bulgarsk utfall pr ben
  • Løp x 5 runder

Slik gjør du: 

Løp 5 runder, 10 repetisjoner av de 5 øvelsene og løp 5 runder igjen, regnes som én runde. Kjør 3 runder, eller gjerne 4 hvis du har tid, overskudd og lyst.

Hopp: 

Dips:

Sidelengs utfall-hopp opp trapp:

Pushups mot høyde:

Bulgarsk utfall:

Jeg synes denne økten var skikkelig digg, og en super måte å få unna en økt på ferie. Hvis du i tillegg har et par strikk er det helt optimalt. Jeg har delt en strikk-økt på Instagram med en hel haug av strikk-øvelser, også kommer det en ny strikk økt veldig snart.

Jeg har også delt et helt annet ferietrenings-program på Instagram i dag, med 10 heftige øvelser med egen kroppsvekt. Sjekk det gjerne ut, dere finner meg på @marenerdvik .

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg