Fast spalte og nye planer

Heiii og god søndag🧡 Jeg var grytidlig våken i dag, men rakk sannelig ikke oppdatere dere før nå likevel. Jeg startet dagen med en god tur i skogen alene, etterfulgt av en tur med Leo og Kristina. Så koselig!

Etter tur har jeg ligget rett ut på sofaen, sett på Ungkaren, Ex on the beach og Vanderpump. På bordet står det en halvspist skål med popcorn, og 3 (!!) tomme bokser med Pepsi max. Haha – tidenes søndagsmodus!!

Jeg spurte dere på Instagram hvilken dag dere helst vil ha fast spørsmål og svar dag, og det ble et stort flertall på søndager. Så fra og med neste uke åpner jeg for spørsmål på fredag og lørdag, også kommer svarene på søndag. Det er selvfølgelig alltid lov å stille spørsmål uansett.

Jeg spurte dere litt om dette med faste spalter på faste dager, og det var dere veldig positive til. Flere ville ha en fast dag med mat, og da tenker jeg for eksempel:

🧡 Onsdags-oppskrift

🧡 Torsdags-tipset

🧡 Fredags-kosen

Dette er 3 eksempler på faste spalter. Hva tenker dere? Onsdagsoppskrift vil alltid være en ny og spennende oppskrift, torsdag-tipset kan være hva som helst som jeg ønsker å tipse dere om, alt fra en super god tights, til en digg krem, til et sunt mattips, eller en kul intervall-økt. Freagskosen vil alltid være en ekstra digg greie, jeg tenker da enten noe bakverk, en digg dessert, en super digg kosedress/joiggedress, serier, eller en litt ekstra god oppskrift – perfekt til helgen.

Deg gleder meg til å høre deres tanker. Hva har dere mest lyst på? Eller kanske det er noe helt annet du vil ha? Alle tips mottas med STOR takk🧡🧡

 

Smiiil, Maren 

 

 

13 kommentarer
    1. Synes det virker veldig kult opplegg,jeg. Gøy med oppskrifter og spørsmål, og selvfølgelig all den trenings gleden og hverdagsaktiviteten du inspirerer med. Torsdagstips kan kanskje også være litt hudpleie/krem/antrekk/interiør.

      Klem

    2. Så gøy med faste spalter! Ja takk 😁 synes også «ukens planer» og «månedens beste» er veldig artig å lese!
      Håper søndagen din blir fin, Maren 🥰

    3. Såå gøy! Gleder meg til søndagspalten😍 en annen fast spalte jeg digger er Pia seeberg sin oppdatering av treningsuka, finner mye inspirasjon der. Kanskje et tips? Ellers digger jeg å få servert herlige oppskrifter r, både sunne og “usunne”. Kjekt med faste spalter, men håper du fortsetter med kvardagsinnlegg også, slik du er så innmari flink til nå! Det er kun deg og Pia sine blogger jeg leser fast, men dere er så flotte og inspirerende at jeg må titte innom hver dag. Så ja takk til flere spalter, oppskrifter, tips, trening og det du skulle finne på, så lenge vi også får bli med i kvardagen din og litt av dine tanker, dager og liv generelt hahha 💕❄️☀️🎈🥳💥🎡🎉🗺️

    4. Såå gøy! Gleder meg til søndagspalten😍 en annen fast spalte jeg digger er Pia seeberg sin oppdatering av treningsuka, finner mye inspirasjon der. Kanskje et tips? Ellers digger jeg å få servert herlige oppskrifter r, både sunne og “usunne”. Kjekt med faste spalter, men håper du fortsetter med kvardagsinnlegg også, slik du er så innmari flink til nå! Det er kun deg og Pia sine blogger jeg leser fast, men dere er så flotte og inspirerende at jeg må titte innom hver dag. Så ja takk til flere spalter, oppskrifter, tips, trening og det du skulle finne på, så lenge vi også får bli med i kvardagen din og litt av dine tanker, dager og liv haha 🥳💥🎡🎉🗺️🎈☀️

    5. Hei, min pri 1 er enda mer treningstips. Tips til opplegg av 30-45 min som kan gjøres sammen med venninne, men også tips til trening alene på treningsstudio, i skogen, hjemme og på ferie. Det hadde vært supert. Også gjerne tips om hvordan gjøre øvelsene riktig, hva som er viktig å huske på……..mm. Ellers liker jeg bloggen din godt.

    6. Åå, dette hørtes veldig gøy ut og føler det vil ta bloggen din til nye høyder 😀
      Synes du har mange gode tips, matretter osv, så dette synes jeg var en veldig god ide med faste spalter!! Masse lykke til, håper inspirasjonen og motivasjonen din er på topp <3 ha en fin uke flotte deg, du stråler!

    7. Faste spalter er gøy, og syns forslaget du har med onsdags-oppskrift, torsdags-tips og fredags-kos høres perfekt ut! 😀 I tillegg må jeg bare få si at du gløder om dagen! Du er så vakker!

    8. Hadde vært gøy med en oppdatering på treningsuka som gikk i slutten av uken, eller planen for treningsuka som kommer også 🙂

      1. Det kan jeg gjerne, men noen uker trener jeg 2 gåturer, og andre kun gruppetimer. hehe. Så er ikke så mye å hente inspirasjon fra som disse andre bloggerene som kjører faste styrkeprogrammet med planlagte periodiseringen og heftige saker. Jeg har ikke så mye system. hehe. Men skal skjerpe meg, og prøve å få litt kontroll på ting, så jeg har noe å dele med dere❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg