Et lite hei

Ååå fine dere, nå gikk det lang tid igjen🌸 Im so sorry, og jeg skal ikke komme med masse bortforklaringer, jeg skal heller bare forsøke å bli flinkere💗

Så sykt hyggelig at dere liker vloggene, det betyr enormt mye! Jeg skal få ut en ny en snarest, kanskje begynne på en ny en nå til helgen?

Livet ruller og går her, hverdag med masse gruppetimer, mye jobb, masse kos med flokken, god mat, hygge, familie og ja, hverdagsliv. Jeg gjør ikke så mye som er verd å blogge om tenker jeg – men så vet jeg jo at det beste dere vet er hverdagen, sunne tips til middager, enkle treningsøkter, hjemmetrening, tips, triks, hverdag uten for mye fancy greier😊

Så jeg tenker at jeg må bare senke kravene og blogge hverdag igjen💗

Snakk til meg venner, hvordan har dere det? hvordan er hverdagen din nå, er det fremdeles mye restriksjoner der du bor eller har det løsnet opp litt? La oss snakke litt sammen igjen🌸

 

Smiiiil, Maren 

 

12 kommentarer
    1. Jeg er litt koronaensom og singeldeprimert. Men nå er det håp for litt mer sosialisering igjen! Hyggelig med nytt blogginnlegg, du lyser opp hverdagen!

      1. Åå kjære deg, sender deg en klem! Tiden som Koronaensom og singeldeprimert er straks over, og det er snart sommer☀️🌸 Bedre tider er på vei, og gjenåpningen har startet. Hold ut 💗💗💗

    2. Har så lyst til å få til pistol squats! Kunne du laget et innlegg om dette tror du? Det hadde hvertfall vært veldig interessant💕 Du stråler Maren!

    3. Er i Kristiansand så samme restriksjoner som du har. Men jeg er kronisk syk, og jeg er litt småtrist for at alle gleder seg masse til dette “helvete” er over – mens for meg og maaange andre syke så er dette hverdagen, å bare være hjemme. Slik var det før korona, slik blir det etter korona.
      Jeg er redd for at kulturtilbud over nett forsvinner, og at vi igjen glemmes, vi mennesker som er for syke til å dra ut på konserter og teater og gøye ting. Det tenker jeg litt på i dag 🙂 Håper det fortsettes å sette opp ting over nett, men jeg har mine store tvil om det.
      Håper du får en flott dag, jeg skal sitte ute i sola litt i alle fall 😀

    4. Vlog gjerne mer Maren, elsker å følge deg 🧡 Om det så er knekkis med brunost, ansiktsmaske med morgenkaffen, joggetur eller helgahandel med candyking. Du, ditt sprudlende vesen og din hverdag gir meg energipåfyll, inspirasjon og hverdagsglede! Keep shining ☀️

    5. Her i oslo begynner vi å se lyset i enden av tunnelen endelig, jeg har troa på en litt mer vanlig sommer =) Fikk vært og besøkt tantebarna mine i helga etter at jeg måtte droppe å reise i påsken, det gjorde så godt å se de <3

    6. Det går veldig opp og ned! Har vært på hjemmekontor 11 av de siste 14 mnd, og det går veldig i perioder hvordan jeg håndterer det. Har vært i en Lengre periode nå hvor ting har vært fint, men den siste uken kjenner jeg at jeg har fått en psykisk knekk igjen. Jeg blir rett og slett veldig psykisk sliten av mangelen på annen stimuli. Men, jeg prøver å fokusere på det positive. Det er (endelig) bart og tørt i skogen, og hunden min er endelig gammel nok til å være med på joggetur der. I tillegg skal jeg gifte meg i sommer, så jeg prøver å dirigere energien min dit ☺️

      1. kjære gode deg, DET er så enormt forståelig!!! Det er en helt uvant situasjon, og den stimuliene man er vet til å få daglig forsvinner totalt. Det gjør noe med oss!! men du er jo så herlig, du ordner opp selv her du, med å snu fokus mot at det er bedre tider i vente. Båt med tørt i skogen, en hund som snart kan løpe på tur, og bryllup ❤️❤️❤️ så utrolig fint!! Sleng på at nå blir flere og flere vaksinert, OG gjenåpningen er i gang. det vil bli bedre, så veldig veldig snart 🙏🏻 hold ut ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg