Et boost for treningsmotivasjonen

Reklame | Annonselenker Nelly

Jeg har så lyst på litt nytt i treningsgarderoben min, og nå har jeg funnet så mye jeg liker. I tillegg er mye av det på salg, og det er ekstra gøy! Jeg elsker den peach-fargen som er på de første bildene her, men jeg vet jo med meg selv at sort og hvitt alltid er safe.

Så i dag blir det ganske basic tips, og ikke så veldig spennende – men dette er de tingene jeg liker best, og faktisk bruker. Det er ikke noe vits å ha råkule og helt sprø fargerike tights i skapet, hvis du aldri bruker dem🧡

Singlet / Reebok sko / sort t-skjorte / Calvin Klein tights / hvit sports-bh / Nike bag / singlet 

Beige tights / zip-genser / tights / Calvin Klein tights / hvit sports-bh / Calvin Klein genser

Nå skal jeg avgårde å ha en PT-time, etterfulgt av en lunsj med to nydelige jenter. I kveld har jeg satt av hele kvelden til å bare ha en skikkelig maren-kveld. Rydde litt i leiligheten , støvsuge og vaske. Så ta en lang dusj, egenpleie, hårkur, og velvære. Så en god middag, dyne i sofaen og film. Aaaah🧡 Det gledes! Først yte – så nyte!

On that note, hvis noen sitter på en perfekt film til en sånn metime-kveld, så del veldig veldig gjerne i kommentarfeltet! Jeg kan dele to med dere, som jeg elsket: Ibiza og Bridesmaids.

 

Smiiiil, Maren 

 

 

7 kommentarer
    1. “Lion” og “Guernsey forening for litteratur og potetskrellpai”, veldig fine og litt triste. Savner fortsatt bloggen din på Bloglovin
      🙁

      1. Ja jeg forstår ikke hvorfor den ikke vises, jeg har prøv alt!! men jeg tror vi blogg.no bloggere er kastet ut derfra? Kanskje et handler om et samarbeid mellom Bloglovin og blogg.no? Vi får det ikke til noen av oss😭🧡

    2. Perfekt innlegg!
      Otherhood på Netflix er en søt, morsom film til egenkveld eller Murder Mystery som også er på Netflix!

      Kos deg.

    3. Hei Maren. Jeg lurte på en ting. I disse miljø og klimatider, der det er mye fokus på eksempelvis forbrukssamfunnet (nasa kom nylig med uttalelser om at klesindustrien er en av våre største klimautfordringer), hva tenker du om slike innlegg ref denne problemstillinga? For i treningsmiljøet er det mye fokus på nytt og fresht utstyr, og oppmuntring til å kjøpe nytt.
      Dette er IKKE kritikk, jeg bare begynte å tenke på det og lurte på om du har tenkt noe gjennom slikt?

      1. Takk for meldingen din❤️ Nå er det sånn at dette er en del jobben min, og jeg selv bruker og sliter ut en god del treningsklær. Jeg forsøker å ikke kjøpe mer enn jeg trenger, og når jeg kjøper noe nytt, så er jeg god på å gjøre noe smart med ting jeg har fra før ( hvis det er i fin stand selvfølgelig). Jeg gir bort til Fretex, har klessalg, bruker Tise eller Finn, og forsøker å la klærne gjenbrukes. Jeg gir også mye til venninner, eller yngre familiemedlemmer🧡🧡 Detter viktig å tenke på, takk for at du påpeker det 🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg