Endelig smiler du på ekte

I dag fikk jeg en kommentar på et av bildene mine på storyen på Instagram. Kommentaren var fra en søt jente som skrev: “Det er så deilig å se deg smile skikkelig igjen – på ekte”. Dette er ikke den eneste kommentaren som har kommet på akkurat dette den siste tiden, og jeg synes det er så koselig. Jeg har det så utrolig bra, og det er herlig at det synes🧡 Det er også veldig hyggelig at folk kommenterer det – det er jo enklere å bare la være. Dere er fine folk!

 

Jeg håper det kan være til inspirasjon til alle som står midt i en litt tøff periode, vit at det går over, det blir bedre, lyset kommer på igjen, og plutselig en dag så gjør det ikke så vondt lenger. Faktisk ikke i det hele tatt. Plutselig en dag har du det bare helt fint igjen, og det er verdens beste følelse🧡

Jeg har begynt å gå litt mer i skjørt og kjoler i det siste, og det er så gøy at flere av dere kommenterer det også. Det er skikkelig gøy at dere synes det er artig med litt annet enn bare tights og treningsklær. Denne kjolen kjøpte jeg rett før Osloturen, og den er så deilig å gå med. Luftig, løs og lett. Den er fra merket ByTimo. Det merket har noen av de fineste blomsterkjolene jeg vet om🌸

Fotograf: @mellotune

I skrivende stund har jeg akkurat dumpet ned i sofaen etter en tur med Leo. Det er så koselig ute nå, med sankthans bål og masse folk ute. Jeg skulle gjerne sittet på et svaberg og sett på alle bålene og kost meg med venner. men jeg er så trøtt etter en langhelg i Oslo, og har bare lyst å ligge på sofaen og kose med Leo🧡 Jeg har savnet den lille håballen så voldsomt, og vi har så mye kos å ta igjen. hehe.

Har du hatt en fin søndag? 

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg