Endelig en ny vlogg ute

Endeliiiiig mine venner, nå var det tid for en ny vlogg❤️ Tro meg når jeg sier at jeg virkelig har prøvd å få ut en vlogg til dere tidligere, men jeg har rett og slett ikke fått til å fullføre det før nå. Nå er den altså ute, og jeg håper dere liker den🙏🏻

Det er jo bare hverdagsfjas som alltid, men det er jo slik mine vlogger alltid har vært😊 Husk å trykk på det lille tannhjulet og på HD, for best mulig kvalitet når du ser vloggen❤️

 

 

Jeg er så glad for at jeg er i gang med vloggingen igjen. Nå skal det ikke bli lenge til neste gang🙏🏻❤️

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

11 kommentarer
    1. Du er så god du som tenker på oss❤
      Veldig veldig koselig vlog!
      Ha ein kjempefin helg straks, no fekk eg skikkelig helgefølelse😃❤

    2. Hei🤗du er så fantastisk inspirerende og har en helt sjelden utstråling av godhet og hjertevarme❤️ Jeg elsker vloggene dine og innleggene dine her på blogg. Takknemlig og glad du deler her også siden jeg ikke har Instagram 🙉😂ønsker deg en strålende helg skjønne vakre motiverende deg❤️

      1. Ååååå så glad jeg ble nå! Jeg logget på her, og var redd for litt kjipe kommentarer siden det har vært litt lite blogging. også kom DEN fine kommentaren fra deg ❤️ Tusen tusen takk 😊😊❤️

    3. Ååå så glad jeg ble da det kom en ny vlogg🤩👏🏻 Det er så inspirerende og motiverende å «bli med deg» i hverdagen🤗 Håper du får en veldig fin lørdag og at treningseventet ditt blir knallbra🤩👏🏻 Skulle ønske jeg kunne blitt med, men bor på Østlandet så da blir det litt vanskelig😅 Uansett, kos deg masse i dag og ha en fin helg videre❤️

      1. Tusen takk for fine ord, skjønne du❤️ Nå må bare Corona forsvinne så vi kan kjøre eventer over hele landet igjen 👏🏻👏🏻👏🏻
        Ha en nydelig søndag kjære deg 😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg