ENDELIG ER VI I HUS

Åååå mine venner, NÅ var det godt å komme inn her igjen for å oppdatere dere. Vi er i hus, og det føles helt fantastisk! Det er litt kaotisk om dagen, med innflytting, utflytting, pakking, utvask, ny jobb og masse spennende prosjekter. Jeg gleder meg til jeg har hode litt mer over vannet og kan dele mer med dere.

Jeg hadde likevel lyst å titte innom for å vise dere litt bilder, og bare gi et lite livstegn❤️

 

Jeg håper å få til en vlogg også, men som sagt, denne flytteprosessen er litt heftig og det er rett og slett ikke helt tid til å ta opp et kamera. Det føles også helt feil at når alle bærer og sliter, så står jeg der å filmer. hehe! Nå må fokuset være på å få flyttet ferdig, så skal jeg heller få laget masse gøy innhold til dere fra nytt hus etterhvert 😊😊

 

God helg fine dere! Jeg gleder meg til tiden fremover❤️

 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hvilke fliser har du på det mørke badet? Veldig fine 🤩 skal pusse opp badet og trenger litt inspirasjon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg