En spennende høst i vente

Hei og god mandagsmorgen mine venner. Har du fremdeles ferie, eller er det tilbake til hverdagen i dag? Ut fra mine sosiale medier ser det ut som en god gjeng har startet på jobb igjen i dag – og mange synes det var litt hardt. hehe. Det er rart for fort man blir vant til det gode ferielivet☀️

Jeg starter denne mandagen som de fleste andre dager, med kaffekoppen og macen i fanget. Jeg elsker den morgenrutinen, og koser meg med det. Jeg har så smått begynt å planlegge høsten og prøver å tenke litt på hva jeg har lyst å fyllede med. Hovedfokuset blir selvfølgelig appen, og jeg tror i grunn ikke det blir så mye plass til så voldsomt mange flere prosjekter enn den i første omgang. I tillegg kommer det en treningsreise i slutten av august, og en spennende reise til Bali mot vinteren. Så jeg tror denne høsten skal bli bra!

Har du begynt å tenke på høsten, og satt deg noen mål for hvordan du vil at den skal bli? Del dem veldig gjerne med meg i kommentarfeltet🧡

Nå skal jeg fullføre kaffekoppen min her, og komme meg ut på en liten morgentur. Jeg skal på sykkeltur med min storebror i ettermiddag, så denne turen blir en deilig gåtur, bare for frisk luft og få kroppen i gang. Før jeg drar skal jeg spise opp frokosten, som i dag består av hjemmebakte rundstykker proppet av næring, og med et høyt innhold av proteiner. Jeg la nettopp ut oppskriften på Instagram, så søk meg gjerne opp på marenerdvik og test dem ut🧡

Nå må jeg komme meg ut før dørstokkmila blir for lang her! Ha en nydelig mandag☀️

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Jeg skal begynne i ny jobb denne høsten, etter 9 år ved samme arbeidssted. Det gleder jeg meg veldig til, og målet er å ta denne utfordringen på best mulig måte og klare å holde hodet over vannet. Har også et mål om å fortsette jevn, god og variert trening denne høsten også, det har kropp og hode så godt av.
      Gleder meg til å følge utviklingen av appen deres! Lykke til med alt arbeid i innspurten!

    2. Jeg kom hjem fra tidenes norgesferie i dag. Heldigvis har jeg 1 uke igjen av ferien.
      Mål for høsten er å fortsette god trenings flyt og nyte og sette pris på at man er frisk og nesten skadefri. Og det å sette en strek over ting og ikke plage meg selv med “hva om ” tanker i forhold til forhold etc.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg