En spennende helg i vente

Reklame | Annonselenker

Heii og god onsdag🌸 I dag tvang jeg meg selv til å sove en time lenger enn vanlig, rett og slett fordi det har blitt så mange sene kvelder med jobb, og grytidlige morgener at både døgnrytmen min og formen generelt føltes helt på tur. Nå har jeg sovet litt lenger, tatt en god dusj, og sitte her å spiser frokost mens jeg er i gang med litt jobb på macen. En rolig og fin morgen🌸

I dag blir den rolig dag her, med hjemmekontor og kokkelering + foto av litt oppskrifter. Resten av uken blir nemlig veldig hektisk, og her er planene for resten av uken og helgen:

TORSDAG:

I morgen går det i ett med morgentrening med gjengen, rett etterfulgt av et videomøte, og direkte videre til tannlegen🙈 Etter tannlegen skal jeg bare raskt hjemom, før vi skal på et møte angående åpning av treningssenteret jeg jobber på. Da skal vi få vite alt om hvordan det blir når vi åpner mandag 15 juni, hvordan trening i gruppe legges opp og hvordan retningslinjene blir. Fy søren så spennende!! Kvelden går med til forberedelse og pakking😊

FREDAG:

Fredag reiser jeg avgårde til Oslo, for en helg proppfull med inspirasjon, motivasjon, påfyll av kunnskap og sosialt med den beste gjengen i Strongbody. Som jeg gleder meg! Dette kolliderte med Inspartum kursingen som dessverre ble flyttet på grunn av korona og da kom på samme seg som SB-helgen. Heldigvis fikk jeg booket meg inn på neste runde hos Inspartum og gleder meg masse til jeg skal dit i september i stedenfor. Jeg reiser inn fredag ettermiddag, og sjekker inn på hotell for helgen.

LØRDAG & SØNDAG:

Hele lørdagen og søndag går med til faglig påfyll og kursing med gjengen. Det blir så gøy! Det blir masse tid til sosialt også, og det er så koselig, siden vi alle bor på ulike deler av landet😊😊 Det er meldt skikkelig fint vær i Oslo, så jeg håper vi får tid til litt sol og kos innimellom også. Jeg har så lyst å rekke innom noen av favoritt stedene mine i Oslo også, når jeg først er innom. Kamera og dere blir selvfølgelig med underveis på hele helgen.

Kjole – utsolgt, lignende HER / Veske – H&M, lignende HER / Sko – Kari Traa / 

Nå må jeg komme meg tilbake til jobb her. Ha en nydelig dag mine venner, så snakkes vi veldig snart igjen🌸 Håper sola skinner der du er i dag💗

 

Smiiiil, Maren

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg