En sommer hang-up jeg tar med inn i høsten

Reklame | Hennig-Olsen is

Jeg tror aldri jeg har blitt så hekta på en is før, som har blitt på ZerOH! fra Hennig-Olsen is🧡 For en genial liten sak, så god på smak, og helt uten kalorier. Jeg har fylt frysen med multipack, som inneholder både den gule og den rosa. Den gule er i smaken Lemon Guava, og er utrolig frisk og god. Min favoritt er nok likevel den rosa, med smak av bringebær og hvit te. Fy søren så god den er💗 Har du smakt dem?

Dette er som sagt sommerens store hang-up, men jeg skal ta dem med meg inn i både høsten og vinteren. De er så perfekte å ha som en liten snacks, en frisk liten godsak etter middag, for ikke å snakke om hvor god denne kommer til være for en sår hals når høst/vinter-forkjølelsen kommer snikende. Nei, denne favoritten her har virkelig kommet for å bli for min del!

Jeg får en litt kjip følelse av å snakke så mye om høsten, det er jo faktisk mulighet for noen fine sensommer dager fremdeles. Senest går var det nydelige temperaturer på sørlandet. Jeg har troa på at sommeren ikke er helt over enda, og at vi har mange dager med sol og saft-is kos foran oss☀️

  

Jeg har hatt give-away på både ZerOH! og NYT fra Hennig-Olsen is, og den enorme entusiasmen dere viste der, forteller meg at det er flere der ute som virkelig liker denne isen.

Hva sier dere, skulle vi kjørt på med en ny runde Give-away på Hennig-olsen is? 🧡🧡

 

Smiiil, Maren

 

4 kommentarer
    1. Jeg synes det er kjempebra med sunne og lette alternativer på isfronten, men foretrekker selv fruitero og dugg. Den gule zeroh en synes jeg smakte gul repsils.. 🙈🙈😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg