En siste sommerhelg

En siste lille sommer-collage fra meg, fra det som nok var den siste sommerhelgen☀️ Fy søren som vi har kost oss den helgen her, og virkelig dratt ut det siste av sommeren. Denne helgen har vi vært mer utendørs enn inne, og det elsker jeg!!

På fredagen var jeg først hos min gode venninne Janne på hytten hennes ved sjøen, før jeg dro å møtte lille flokken min for et deilig kveldsbad og kveldsmat utendørs. Lørdagen var vi på to ulike fyr, og det var helt fantastisk opplevelse. Det er sjeldent man kan være helt helt ytterst i havgapet på denne måten. Vi badet, spiste nydelig lunsj og koste oss i helt stille, nydelig vær. En opplevelse! Søndag var vi med gode venner fra morgen til sent på kveld. Soling, bading, ballspill, krabbeplukking, grilling og kos❤️ En helg som går rett inn i årets sommer-minnebok☀️🌊😍

Nå er hverdagen tilbake for fullt, og det er lange dager på kontoret, masse gruppetimer og hektiske dager i vente. Etter en slik deilig helg, kjenner jeg at jeg faktisk er så klar som jeg kan få blitt. Huden er solbrun, håret har lysnet, batteriene er full ladet og sannelig ble ikke denne sommeren så gal likevel. Takket være en helt vidunderlig sensommer☀️

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Høres ut som en fantastisk sensommer 🙂 Jeg lurte på om du hadde tips til gode øvelser for bein/rumpe? Evt et program?

    2. Kan jeg spørre hvilke koffert / sekk ( den hvite ) som du hadde på første bilde den 29.06.2020 ?

      Er den romslig til en weekend og finnes det eventuelt andre farger ?

      Synes den så helt perfekt ut 🙂

      1. Hehe, Andrea er en av mine aller nærmeste venninner. Tro meg, jeg vet at hun har tagget meg, og jeg kan gjerne legge ut. men skal man først legge ut så tenker jeg at det er fint å si noe om dette, og jeg har ikke hatt tid til å sett meg ned og sette meg helt inn i hele greia enda.

        Jeg er mye sammen med Andrea (senest på løpetur nå for 15 minutter siden) men vi snakker ikke så mye jobb når vi er sammen. Derfor tenkte jeg å sette meg enda litt mer inn i ting før jeg uttaler meg😊😊 men jeg viser mer enn gjerne statistikken, forstår ikke hvorfor ikke den egentlig er åpen for alle å se jeg 😄 man må uansett alltid sende den til alle samarbeidspartnere før samarbeid, så det hadde jo i grunn vært nydelig at den bare lå åpen og tilgjengelig .slik at både følgere og samarbeidspartnere kan få full innsikt i følgermasse, lokasjon, kjønn, alder osv osv 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg