En rykende fersk Vlogg

En helt ny Vlogg ligger klar til dere folkens. Jeg er jo som alltid litt spent på hva dere synes og litt nervøs når jeg legger ut vlogger. Meningen med disse videoene er jo bare å ta dere med i hverdagen min, for å vise dere litt “bak fasaden”, dele oppskrifter, treningsøkter og hva som skjer i livet mitt. Det er gantert helt vanvittig interresant for noen, men kanskje det kan være til inspirasjon for noen også❤️

I denne vloggen får du oppskriften på mine beste pannekaker, muffins som er fulle av proteiner og uten sukker med den beste glasuren. I tillegg deler jeg oppskriften på den aller beste smoothien jeg vet om. Jeg deler også et treningsprogram du kan gjøre utendørs, og dere får hilse på Leo + masse annet snacks.

For 3 uker siden hadde jeg aldri prøvd videoredigering, så ha det i bakhodet. Jeg er en totalt nybegynner, og gjør et par småfeil av og til, men jeg koser meg veldig og prøver å bli flinkere❤️ Håper dere liker den🙏🏻

 

Smiiiil, Maren 

 

25 kommentarer
    1. Kan du ikke lage en ordentlig oppskrift på muffinsene? Med målene på de ulike tingene og steketid/grader.

      1. Jo absolutt ❤️ mål har jeg ikke, som jeg sier tydelig i videoene, jeg slumper bare. alltid. hehe. men kan lage et innlegg på det selvfølgelig, litt sånn ca mengder.

    2. Du er jo helt fantastisk på dette med video!! Føler vi blir så mye mer kjent, det er kjempekoselig <3
      Hvilken granola bruker du? Eller lager du den selv?

      1. Åå så glad og lettet jeg blir❤️ Så redd for at folk bare skal synes det er teit. så tusen takk❤️ Jeg bruker en helt vanlig en fra butikken, Frukt Müsli fra Axa. Synes den er så god!! men har flere forskjellige i skuffen, både havregryn, sånne grove cornflakes type, en hjemmelaget som mamma har laget, og enda en fra Axa. Müsli er livet 😍😍 spiser det hver dag!

      1. Lufter han på morgenen med en gang vi våkner, også trener jeg selv, også får han tur igjen etterpå. Han er så bitteliten, så det å dra han med på en lang løpetur funker ikke ❤️ Så sykt koselig du sier det, tusen tusen takk 🙏🏻❤️

    3. Du gjør det sååå bra, Maren! Ser alle videoene dine og blir så glad av å se på! 😁 Kommer selvfølgelig til å fortsette å se på! Vær stolt av det du får til! Du er jo helt ny på dette, men det er ikke noe jeg sitter å tenker på i det hele tatt! GOALS til deg, fine! God Fredda’s klem! ❤️

    4. Så koselig med videobloggene dine! Jeg synes måten du redigerer de på, hva du har med i innhold osv er helt topp, du er dyktig ❤️ Måtte trekke på smilebåndet fordi du sprer så god energi. God helg til deg Maren!

    5. Så flink du er til å vlogge, dette syntes jeg ikke du skal føles er kleint eller rart 😉 Kjempe moro å følge deg 😉
      Ha en fin fredaf videre klem Marianne 😉

    6. Du er så inspirerende🤩 Ble i skikkelig godt humør av å se dette vlogginnlegget🧡 Ha en nydelig helg☀️

    7. Hei! No er jeg så nysgjerrig at jeg må bare spør, hvorfor lager du pannekaker og smoothie til to, har prøvd å få meg hva du sir om det men får det ikke med meg 😉😂

      1. hehe, er det sant? Huff da må jeg visst snakke tydeligere. Sier at hvis noen spør om det nå så har de ikke fulgt med, for det har jeg svart på flere ganger, blant annet i forrige vlogg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg