En produktiv og fin søndag

I går var jeg og en venninne så nære å ta en tur ut, men i siste minutt så ombestemte vi oss, og ble bare hjemme. Fy søren så glad jeg er for det i dag. Nå sitter jeg her, klokken er 09 og jeg har allerede jobbet i en drøy time, gått en god tur med Leo, og skal snart avgårde på trening. Det hadde ikke skjedd, i hvert fall ikke så tidlig, hvis vi hadde dratt ut i går. Denne søndagen har jeg bestemt meg for at skal være produktiv og bra🧡

Det blir en rolig treningsøkt i dag, både fordi vi hadde en ganske så tøff økt i går, og jeg skal ha to Bootcamper i morgen. Gårsdagens økt må jeg dele med dere – den var så digg! Jeg filmet faktisk litt mens vi holdt på, så den ligger på Instastory akkurat nå. Økten så slik ut:

  • Dype knebøy
  • Push-press med vekter
  • Utfall bakover med stang
  • Markløft
  • Glutebridge
  • Roing i ringer
  • Step-ups med vekter
  • Brystpress / floor press

Vi kjørte første runde med 1 minutt arbeid, og 30 sek pause mellom hver øvelse. De to siste rundene kjørte vi 15 repetisjoner pr øvelse. Det var en TUNG økt, som kjennes godt i kroppen i dag. Vi la på litt godt med vekter, og fikk virkelig utfordret oss.

Nå skal jeg få unna litt mer her, og komme meg avgårde på trening. I dag tror jeg det blir 30 minutter jogg, og litt styrkeøvelser for kjernen. Er det flere av dere som skal trene denne søndagen?

Husk at du MÅ ikke trene, du kan også bare dra ut å bevege kroppen litt. Ta deg en halvtimes gåtur med podcast på ørene, eller inviter en venninne på skravle-tur🧡

 

Smiiil, Maren

 

6 kommentarer
    1. Her blir det gåtur, besøk, 1 time og 30 minutter fitness og musikk produksjon i kveld. Er det MacBook Pro 13″ eller 15″ du har Maren? Ha en fin søndag 😎

    2. Såå deilig! Var selv ute med jobben i går og merker at denne søndagen er litt treig , men er liten treningsøkt nå blir deilig!
      Lurte på hvor kaffekoppen din er fra? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg