En ordentlig kosekveld

I går tok jeg mitt eget tips, som jeg gav til dere, og lagde kosekveld i min egen stue. Jeg tipset dere om å gjøre torsdagen litt ekstra koselig, og et forslag var å legge dyner og puter ut i stua, og lage en skikkelig koselig filmkveld. Slik så det ut her i stua i går, med dyner på gulvet, puter, tepper og masse digg snacks. Jeg sparer smågodtet til helgen, så det ble en litt sunnifisert snacksskål her.

Appelsiner, kiwi, grønt eple, røde epler, blåbær, jordbær og en bar jeg fant liggende i en skuff. Kuttet opp og dandert på fat blir alt så mye mer fristende. Iskald Pepsi Max på boks og popcorn ble også servert. Mmmm❤️

 

Dette var så utrolig koselig, og skal uten tvil gjøres igjen i helgen. Jeg gikk helt tom for serier da jeg forrige uke fullførte både Heksejakt og Gåsmamman. Jeg ba dere om tips, og følgende serier ble anbefalt. Jeg må presisere at dette er serier jeg ikke har sett selv (bortsett fra et par unntak) og vet derfor ikke hvordan alle er:

  • The Bold type – NRK (ny sesong ute. Jeg har sett alt som er gitt ut til nå, så utrolig gøy. Skikkelig jenteserie)
  • Condor – Viaplay / sumo 
  • Manifest – HBO
  • The capture – Sumo
  • Love is Blind – Reality på Netflix
  • His dark materials – HBO
  • All american – HBO
  • Outlander (ny sesong) 

 

Nå skal jeg ut å nyte litt snø og vintersol, før det blir sosial hygge med jobb i kveld. Stikk gjerne innom senere, da kommer et innlegg med en skikkelig gøy treningsøkt. I løpet av helgen kommer også et innlegg med mine favoritt hudpleie produkter.

God helg fine venner❤️

 

Smiiil, Maren

 

1 kommentar
    1. Om du ikke har sett a million little things på sumo så anbefales den virkelig! Skikkelig good feel serie! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg