En ny reise er booket

Jeg har så lyst å starte dette blogginnlegget med masse spenstig treningsmotivasjon, men sannheten er at jeg fremdeles sliter litt med etterdønninger etter virusinfeksjon og MÅ ta det med ro. Så jeg er virkelig ikke den mest inspirerende på treningsfronten om dagen. Men kanskje kan det faktisk være litt, om ikke inspirerende, så hvert fall lærerikt, for noen å se at man faktisk må lytte til kroppen, og ta det med ro under og etter sykdom. Mange kan nok kjenner seg igjen i at det er utfordrende å holde seg i ro når man endelig er frisk, og har SÅ lyst å bevege kroppen litt igjen. Det er vanskelig, men tro meg, man får igjen for det i det lange løp.

Så i dag er det ingen morgentrening på meg. Jeg bruker denne onsdagen til å jobbe litt hjemme, gå lang god tur med Leo og prøve å få litt orden på ting før jeg reiser.

I går booket flybilletter, så nå er alt i skjønneste orden for videre reise etter treningreisen. Familien min er nemlig i Frankrike når jeg er på treningreise på Rhodos, og da var det jo veldig fristende å dra til dem etter treningsreisen er gjennomført.

Nå er billettene i boks, og jeg reiser direkte til Nice fra Rhodos. Det blir en hel uke sammen med mamma, pappa, storebror, svigerinne og begge mine skjønne små tantebarn på den Franske Rivieraen☀️🌴🌊 Den turen er farlig nærme årets store utfordring med Triatlon. Så jeg ser for meg at det blir en god del både svømming, sykling og løping på ferie. Heldigvis er jo min storebror, og triatlon-partner med på turen, så vi skal nok få inn noen gode økter sammen!!

 Fotograf: Tom Høgstøl

Jeg er så hektet så søte sommerkjoler om dagen, og på de dagene det er litt kaldt slenger jeg bare en genser over. Jeg holder på med en liten guide til de fineste vår og sommerkjolene, så den satser jeg på å få ut veldig snart💗 Kjolen min i dette innlegget er fra merket Faithfull The Brand.

Hjelpes dette ble et rotete innlegg med alt fra opptrening etter sykdom, ferie i Frankrike og sommerkjoler. Hverdagsblogging på sitt beste (verste?😅) Jeg liker å dele løst og fast med dere, og alt jeg tenker på . Så i dag ble det litt sånn. Jeg håper du får en nydelig onsdag, og at livet smiler til deg💗

 

Smiiil, Maren 

6 kommentarer
    1. Synes sånne hverdagsinnlegg er koselige jeg 😊 Kjempefin kjole, morsomt å se deg i antrekksbilder også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg