En liten update

Et lite bildedryss fra de siste dagene☀️ Nå ble plutselig bloggen sånn at jeg bare deler masse trening og ikke noe mer. Det er jo ikke det dere egentlig vil ha, eller det er i alle fall det dere har sagt at dere ikke kun ønsker. Det dere ønsker er den fine miksen mellom treningsøkter, livsstil, hverdagsliv osv osv. Så da måtte jeg ta meg litt i nakken i dag, og dele litt hverdagsliv med dere.

Siden sist har jeg fått meg ny og fantastisk flink frisør, jeg har vært masse ute og kost meg i frisk herlig vårluft. Jeg har fått holde en gruppetime for 10 herlige studenter og feiret 5 årsdagen til fine lille nevøen min. Jeg har snakket masse i telefonen med fine venner jeg ikke får se, og hatt flere gode løpeturer og gåturer utendørs. Alt i alt, super fine dager❤️

 

I skrivende stund har jeg akkurat vasket over leiligheten, vært på en skikkelig helgehandel runde på matbutikken og gjort alt klart for helg, både i mailboksen og her hjemme😊

Nå skal Magnus og meg avgårde for en utendørs treningsøkt i sola med et vennepar☀️ Jeg har satt opp en spenstig økt, og i tillegg vært å kjøpt meg en ny bærbar høyttaler, så nå ligger alt tilrette for en super stat på helgen☺️

 

Hva er dine planer denne helgen? 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Så herlig. Jeg går for masse tv kos, god mat, trening, luft og strikking. Valgte å være litt alene denne helgen etter mange helger med jobb, hytteturer og mye styr. Gleder meg litt, men kan hende jeg kommer til å savne typen litt 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg