En liten mandagsprat

Reklame | Annonselenker

Heii mandag, og hei til en ny uke💗 Føler du deg klar for en ny uke? 

Dette er min siste uke hjemme før jeg skal ut på reise i 16 dager. Det er så mye som skal på plass denne uken at jeg har bare valgt å skru på super-Maren og bare takle det!

Det skal filmes masse til appen, det skal tas bilder av treningsøvelser, hundrevis av oppskrifter skal skrives inn i appen. Artikler til ShapeUp skal leveres, 3 Bootcamper skal holdes, to give-aways skal lages, flere møter skal gjennomføres, Leo skal ha gode lange turer, jeg skal til tannlegen, en workshop skal gjennomføres, og leiligheten skal shines. Baggene skal pakkes for 16 dager på reise, med to helt ulike settinger, og tillegg skal det bakes til 17 mai og feiringen skal gjennomføres, før jeg reiser tidlig morgenen etter. Puh!

Hei hvor det går i disse dager, men jeg koser meg, og selv om jeg har delt med dere at jeg er dårlig på å takle stress, så føler jeg at jeg har kontroll her nå. Det hjelper å skrive ned ting, og mine lister ligger klare på bordet her. Jeg stryker ut underveis, og jobber meg gjennom.

Jeg gleder meg så sykt til å dele denne appen med dere, endeliiiig har jeg et sted å geleide dere inn hver gang jeg blir spurt om tips til et treningsprogram, eller en sunn god oppskrift. Idealform skal bli en positiv, hjelpsom og fin app som jeg tror og håper dere virkelig vil like💗

Topp – HER // Bukse – Frame // Sko – Kari Traa 

Jeg gleder meg også veldig til å ta dere med på treningsreise, og dele masse inspirasjon til treningsøkter derfra. Kanskje noen av dere faktisk skal være med? Det er 60 jenter med på tur denne gangen, og det skal bli så spennende å bli kjent med dem💗

Nå må jeg tømme kaffekoppen, og komme meg opp av sofaen. Første runde med filming starter straks, så nå er det bare å gire opp, og sette i gang. Lets GO!!! Håper du får en fin start på uken, og en herlig mandag! Det er jeg sikker på at du har fortjent💗

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg