En julete svettefest

Heii venner❤️ Disse juledagene er så gode, jeg veto ikke helt hvilken dag det er, og surrer bare rundt i slow motion. I dag startet jeg dagen med en ordentlig god intervall-økt, og det var deilig. All den gode maten, og treningsfri i går gav meg ekstra energi, og bena føltes så gode på mølla i dag. Som sagt så hadde jeg helt fri i går, men på julaften var vi en gjeng som møttes grytidlig på morgenen, og kjørte en skikkelig svettefest💪🏼😅 Jeg skal selvfølgelig dele økten med dere, for den var ordentlig gøy!

Jeg lagde økten med tanke på julaften, og tallet 24 gikk igjen. Vi startet med en EMOM 24 med følgende øvelser:

✨ 8 Knebøy

✨ 8 Markløft

✨ 8 Pullups (med strikk)

✨ 12 Pushpress

Emom betyr every minute on the minute, så første minuttet gjør du 8 knebøy, den tiden som er igjen av minuttet når du har gjort 8 knebøy er hviletid. Når et nytt minutt begynner så gjør du 8 markløft, tiden som er igjen av minuttet hvilket, tredje minutt er pullups og fjerne minutt er pushpress eller skulderpress da. Så minutt 5 begynner du på toppen igjen. Enkelt og super effektivt. Man jobber mer effektiv fordi pausene er tidsbregrenset. Jeg liker EMOM så vanvittig godt!!

En svett og glad gjeng etter endt økt. (det spilet må virkelig vaskes😂)

Deretter kjørte vi 24 repetisjoner av 24 ulike øvelser. Jeg har ramset dem opp på bildet over, men det kan jo være at det er noen av øvelsene som er ukjent for dere. Derfor har jeg filmet hele økten, og tenkte dele den på Instagram. Kvaliteten er super for Instagram, men ikke helt god nok for bloggen dessverre. Så ja, er det noe du ikke forstår, og ikke finner med å google, vit at filmen kommer på min Instagram straks❤️

Nå skal jeg straks ut til min storebror og familien, for litt andre juledagskos med dem✨🎅🏻 Jeg håper du som leser dette har en fin jul, uansett hvor du er, og hva du gjør❤️

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg