En helt ny Vlogg, med fokus på kosthold

Heiii og god tirsdag❤️ Jeg har prøvd meg på enda en dag med vlogging. Vlogg betyr jo video-blogg, og en typisk vlogg er at man får følge med gjennom en helt vanlig dag, på et event, eller i en spesiell situasjon/happening. Så er det selvfølgelig også andre type videoer som er for eksempel ulike challenger, Q&A eller ulike tema baserte videoer.

Tilbakemeldingene fra dere var at dere synes vlogg var veldig gøy, så da har jeg prøvd meg på enda en “følg meg på en vanlig hverdag” type vlogg. Jeg er jo fremdeles helt ny på dette, og dette er min andre video som jeg klipper og redigerer helt selv. Så vær så snill å ha litt tålmodighet med meg, her lærer jeg mens jeg holder på🙏🏻

 

Fikk du ikke med deg den første vloggen så kan du se den HER. Nå er jeg veldig spent på å høre hva dere ønsker dere fremover. Vil dere ha jevnlige vlogger? Hvilke andre videoer ønsker dere? Alle ønsker og tilbakemeldinger mottas med stor takk!

Håper dere har det fint, og at dere får en så fin tirsdag som mulig, tross alt❤️

 

Smiiil, Maren 

 

20 kommentarer
    1. Så hyggelig å få være med deg på de vanlige dagene!! Det gir masse inspirasjon, så gjerne fortsett med det!! ta oss også gjerne med på treningsøkter, og fortsett å del matvanene dine! Stå på<3

    2. Jeg liker aller best sånne hverdags-vlogger som denne! Selv om det ikke skjer så mye for tida er det gøy å se dagen med trening, måltider ++! Kanskje du kan filme en hjemmeøkt med egen kroppsvekt for eksempel? Godt å se at flere enn meg kan spise godis på en mandag med god samvittighet 😊🙊

      1. Så herlig å høre, takk❤️ Jepp, jeg har en økt ferdig filmet og klippet faktisk, så den kan deles allerede i morgen. Å ja så absolutt, alle dager blir litt sånn hverdag/helg her nå. Må nok skjerpes litt inn på sikt kanskje 🙈 men dårlig samvittighet får jeg ikke❤️
        God klem til deg

    3. Åååhhh, kjære Maren. Tusen takk for at du ga meg litt bekreftelse på at idag trenger jeg ikke å trene..
      Du sa i vloggen din at idag orker jeg ikke, idag har jeg ikke lyst. Av og til sliter jeg med så jævlig dårlig samvittighet for at jeg ikke trener! Så tusen hjertelig takk <3

      Mange klemmer!

      1. Jeg trener overhode ikke hver dag nå i disse tider, noen dager orker jeg bare ikke. Jeg har ikke hatt noen ordentlige tunge styrkeøkter siden karantenetiden startet. så ikke føl på det kjære deg ❤️ Gjør så godt du kan, og det er mer enn godt nok ❤️

    4. Heiii <3
      Kan du ha mukbang? Kanskje med Andrea?
      Og når verden tillater det, kan du ha en video med Pia Seeberg? 😀

      Klem!

      1. Jeg vet ikke hva en mukbang er en gang🙈 hehe. Men det skal jeg finne ut av, spennende!! hehe
        Ja så absolutt. Vi kan lage en video på vår neste Treningsreise 😍😍
        god klem tilbake

      2. JA!!! Mukbang med Andrea! Dere er mine 2 favoritter! 😀 Mukbang er at dere spiser mat, og skravler samtidig, hehe! Om løst og fast, eller noe tema, eller svarer på noen spørsmål! Helt sprøtt av så mange syns det er så stas akkurat dette med mukbang, med sånn er det bare, haha! 😉 Stor klem til deg, fine! <3

    5. jeg lurte på om du kunne filme to videoer. en med minibands beintrening og en fullkroppsøkt med minibands, har nemlig bestilt dette hjem fra abilica og trenger inspo på ferdig oppsatte økter🙊😍

      1. Absolutt!! Du skal få det på blogg/youtube, men vit at det allerede ligger på instagram. Under mine øydepunkt har jeg samlet over 30 treningsvideoer, flere av dem med strikk ❤️❤️

    6. Du stråler 😍🌞 Blir alltid så glad av å se vloggene når du er i så godt humør. Veldig gøy med hverdagen også!

    7. Veldig takknemlig for å kunne stikke innom bloggen din for et avbrekk i en ellers merkelig hverdag. Kjempeartig at du har begynt med video, håper du fortsetter!! 😀 <3

    8. Artig å se videoene dine 🙂 Så denne når jeg syklet på morgenen før dagen på “kontoret” startet (altså hjemmekontor ved kjøkkenbordet 😛 )
      Jeg ønsker meg gjerne en video med et helt treningsprogram med egen kroppsvekt (uten utstyr), som kan gjøres på kjøkkengulvet. Altså en video der vi trener “sammen med deg”, der vi kan kjøre for eksempel knebøyene, sit-upsene eller hva det skal være sammen med deg.

      Ellers håper jeg du fortsetter med disse hverdagslige videoene, veldig koselig og spennende å bli enda mer kjent med deg.

      Ha en fin dag 🙂

    9. Hei Maren!
      Fortsett med vloggingen, det er moro å se videoene dine 🙂
      Jeg følger fast med på Kara & Nate på youtube. De er reisevloggere som har brukt de siste fire årene av livet sitt på å reise rundt i verden. To amerikanere i slutten av 20-årene som hadde som mål å reise til 100 land. Kom tilfeldig over videoene deres for et år siden og ble helt hekta! Kvaliteten på videoene deres er helt insane og de er så positive og sprer gode vibes begge to! Anbefales på det sterkeste, særlig i disse tider.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg