En fast rutine jeg aldri endrer

Reklame | Oslo Skin Lab

God søndagsmorgen😊 Jeg håper du har en fin start på denne søndagen, og ikke bare søndag, men også den aller første dagen i desember. Fy søren så stas💙 Om et part timer skal jeg hjem til mamma sammen med en god venninne, for en ordentlig bakedag sammen.

Før det skal bakes og spises pepperkaker og kakemenn, så må jeg en ordentlig frokost og i dag ble det kaffe og bananpannekaker. Jeg har delt oppskriften på disse en haug av ganger, men kjapt så kan jeg si at de inneholder havregryn, egg, banan, bakepulver, kanel og Sukrin. Bland sammen, og stek. Enkelt og greit. I kaffekoppen min er det dobbel espresso, havremelk og som alltid, en porsjon kollagenpulver fra Oslo Skin Lab.

  

Jeg har tatt kollagenpulver fast i et par år nå, og jeg føler det funker for meg. Jeg synes huden min har blitt fastere og spenstigere, mindre gusten og med litt mer glød og liv på en måte. For meg føles det skikkelig bra. Det gjelder ikke bare huden i ansiktet, men huden på hele kroppen min.

Jeg liker å fokusere på hudpleie fra innsiden, og synes det er viktig å huske på at det vi spiser og drikker påvirker huden – både i positivt og negativ forstand. Fordelen med innvendig hudpleie er jo nettopp det at man pleier huden fra innsiden og ut, og i tillegg pleier huden på kroppen og i ansiktet. Selvsagt er det også viktig å bruke utvendig hudpleie med gode produkter tilpasset din hud. Ikke minst er det viktig solbeskyttelse – hele året! HER kan du lese studiene utført på kollagenpulvet fra Oslo Skin Lab. Jeg tenker at kollagenpulver er fint å begynne å tenke på å bruke for dem i slutten av 20-årene og oppover.

Jeg har nå muligheten til å gi dere et supert tilbud på The Solution kollagenpulver fra Oslo Skin Lab. Klikk deg inn HER og få hele 65% rabatt på din første bestilling. Deretter får du 30% rabatt på de neste pakkene💙

Nå må jeg komme meg avgårde på bakedag. Jeg håper du får en nydelig søndag, og en skikkelig koselig start på desember. Unn deg selv litt ekstra kos og hygge i dag, denne måneden er stressende for mange, så hvis du har mulighet, la denne første desember bli skikkelig avslappede og fin💙

 

Smiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Hei Maren! Så du nevnte bananpannekaker, har du prøvd å steke de i langpanne i ovnen før? Igår skulle jeg nemlig lage en litt større porsjon og hadde litt dårlig tid, så istedenfor å bruke lang tid på å stå og steke mange små, helte jeg røren i en bakepapirkledd langpanne, smurte det jevnt ut med slikkepott og stekte på 200 grader i ca 15 min. Det var så latterlig enkelt og det ble så perfekt stekt! Skar opp i firkanter med pizzaskjærer når jeg tok den ut av ovnen. Anbefales! 🙂

      1. Åååå genialt 😄😄🧡 har laget bananbrød flere ganger, men dette er jo nesten mer genialt, i og med at det blir kortere steketid.TAKK for supert tips🧡

    2. Hei Maren!
      Så utrolig fint du har det, jeg blir så inspirert av bloggen din. Lurer bare på hvor du har kjøpt den lampa som henger på veggen bak sofaen?

      Mvh. Johanne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg