En ekstra fin lunsjdate

Se dette delikate bordet da❤️ Smoothie, smoothie bowl, chia-pudding, masse deilig topping, kaffe og raw kuler. Mmmm. Kaffen min er litt spesiell, den er nemlig laget med hampmelk. Jentene på SpirenKafe har altså laget melk av hampfrø, som man har i kaffen. Det gir en utrolig god smak, og jeg tror nesten jeg har fått en ny favoritt kaffe!

Jeg hadde lunsj med fineste Andrea, og det var så utrolig koselig. Selv om vi nå har møtt hverandre flere ganger, og trener sammen, så var dette første gang vi fikk tid til å møtes, sitte ned og skravle skikkelig. Det ble en så positiv og herlig lunsj, det er så befriende å skravle med noen som driver med det samme, og har en helt unik forståelse for ting mange andre ikke har så mye interesse eller forståelse for.

Vi satt i flere timer inni det koselige lille drivhuset på Spiregården. Når jeg dro hjem fra lunsjen følte jeg meg skikkelig inspirert og glad. Venninnelunsj er virkelig den perfekte søndagsaktiviteten❤️❤️

Før lunsjen hadde jeg en relativt lang, men veldig rolig joggetur i skogen. Jeg måtte bare ut å kjenne litt på hvordan kroppen kjentes ut eller lørdagens triatlon. Bena var litt tunge, men kroppen føltes overraskende fin. Det ble 8 helt helt rolige km, etterfulgt av en god nedtrapping og uttøying. I dag blir det to gruppetimer på meg, hverdagen er i gang igjen og jeg skal i gang igjen med min faste time for medlemmene på Solsiden Pt-senter + min faste gjeng like etterpå. En sprek og fin mandag.

Jeg føler jeg har kommet tilbake til hverdagen, men det er jo faktisk bare 10 dager til jeg reiser til sol og varme på Kypros. Selv om jeg synes det har vært litt godt å komme tilbake til hverdagslivet og rutiner, så kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til årets siste treningsreise. Hvordan er det med deg? Er ferien over og fullt fokus på hverdagen, eller nyter du enda litt fri? 

 

Smiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Hei! Er treningsreisen til Kypros utsolgt, eller er det fortsatt mulig å melde seg på sånn i siste liten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg