Dette må jeg øve meg litt på

Hei venner❤️ Her sitter jeg å momser på et par knekkebrød til frokost, og kjenner litt på dårlig samvittighet for at jeg ikke rakk å oppdatere dere i går.

Det er ingen hemmelighet at jeg har det hektisk om dagen, og at jeg må øve meg litt på denne nye hverdagen. Det å holde alle egne sosiale kanaler oppdatert med blogg, Instagram, snap, Facebook og YouTube, i tillegg til at jeg styrer sosiale medier for flere bedrifter, har en stor kundegruppe på online coaching, har fysiske treningsgrupper og jobber som sykepleier, er mildt sagt litt krevende akkurat nå.

Det går, og jeg elsker det jeg holder på med, men jeg jobber akkurat nå med å lage litt mer struktur på ting, slik at jeg rekker over alt jeg skal💪🏼😊

I går utgikk oppdatering av blogg, til fordel for å sende ut de siste planene til nye kunder. Det skal ikke skje fremover, så nå legger jeg en plan og lager meg en finfin rutine slik at man rekker innom alt – med god kvalitet.

I ettermiddag er det kveldsvakt på sykehuset, og i morgen venter en full dag med møter over nett, også direkte på nattevakt på sykehuset. Fordelen med nattevakt er at man har fri på dagtid og kan utnytte den tiden godt. Det er spennende tider, og jeg som flere andre er veldig spent på hvordan det blir fremover. Vil det komme en smittetopp, og eventuelt når?

Det er så godt å se at samfunnet begynner å åpne litt opp igjen, og 15 juni lyser opp som en svært positiv dato. Da håper jeg så inderlig at jeg får lov å vende tilbake til jobben min på treningssenteret. Vi får rett og slett bare fortsette å være flinke, og ta en uke av gangen😊

Nå vil jeg høre fra dere, hvordan har du det? Er du i jobb eller fremdeles permittert? kanskje er du student, hvordan er det for deg nå? Del litt med meg folkens❤️ Jeg liker så godt å høre fra dere, og spesielt i disse tider er jeg opptatt av å høre hvordan det er med dere🙏🏻❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Hei! Så hyggelig, Maren <3 Jeg er student og skriver masteroppgave. Blir mange dager på hjemmekontor. Heldigvis har jeg puddelen min <3 Klem!

    2. Jeg er student på siste året av lærerutdanning. Her går alt digitalt. Skal ha to eksamener nå før jeg er ferdig. Den ene er egentlig en utstilling av arbeider vi har gjort. Men også denne blir på nett. Litt kjedelig til tider å ikke få være med klassen, men vi får gjennomført så jeg er fornøyd. 🙂
      Alltid hyggelig å ta en pause fra eksamenslesning her en gang om dagen 🙂

      1. Så god du er!!! forstår kjempe godt at det er kjedelig å ikke møtes, men så utrolig bra at dere faktisk får fullført 🙏🏻 Lykke til med begge eksamener❤️❤️ god klem

    3. Hva er grunnen til at du plutselig har begynt å jobbe som sykepleier? Er det nedgang i inntekten grunnet corona ?

      1. Tuller du med meg? Jeg håper ikke denne kommentaren var seriøst ment!! Jeg jobber som sykepleier fordi jeg ble innkalt, fordi landet planlegger for en corona-topp vi ikke vet om kommer, og hvis den kommer, vet man ikke hvor tøff den blir. men helsenorge må planlegge, rigge opp, kalle inn og lære opp leger og sykepleiere. Som alle stiller opp fordi det er det man gjør når landet står i en krise, eller det varsles om en mulig krise. At du tør å slenge en slik kommentar, når jeg har takket nei til flere ting som ville vært så mye mer økonomisk gunstig for meg, enn å være på sykehuset dag, kveld og natt, for å være klar for å hjelpe, kanskje deg, hvis det skulle skje noe. Du burde skamme deg!!

        1. Den var seriøst ment! Og pass på hva du sier!! Ærlig talt. Jeg kan jo ikke vite at du ble kalt inn på sykehuset . Er det noe bloggere har gjort i Corona tiden så er det å klage på at inntekten har gått ned. Bloggere som griner på snap for å sanke inn mesf mulig penger fra lesere. Det kunne vært i ditt tilfelle også at opplevde nedgang og fant muligheten for å jobbe som sykepleier. Og igjen. Pass på hva du sier !

      2. Herregud, LISE! Du følger tydeligvis ikke med for fem flate øre! Maren gjør jo overhode ikke dette for egoistiske årsaker! Stikk motsatt jo! Grunnen til å PLUTSELIG jobbe som sykepleier akkurat nå er jo PLUTSELIG Corona, hvis du har fått med deg at det er det som florerer i vårt samfunn nå! Altså….. Get real!

    4. Jeg er 2.års sykepleierstudent, og syns dette var ganske kjipt å få midt i studiet 😔 samtidig er jeg glad for å være helsepersonell og kunne bidra ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg