Dagen før dagen

Reklame | Annonselenke

I dag har jeg løpt som et strikk fra A til B, til C og tilbake til A igjen. I dag er det dagen før dagen, og jeg er så utrolig spent. I morgen skal jeg holde et gigantisk event, på det senteret som blir min fremtidige arbeidsplass. Det skjer så mye nå at det går helt rundt for meg. Nå er jeg hjemom for å lufte Leo og få i meg litt mat, før det er tilbake igjen på Spicheren for å rigge opp, skru utstyr, klatre rundt i en høy lift og montere masse artige saker til morgendagen. I tillegg er det endel premier og godsaker til deltagerne som skal fikses, og hundre ting som skal sjekkes før i morgen.

Klokken 10 i morgen kommer de 100 ++ deltagerne for registrering, og klokken 11.00 kjører vi på med tidenes råeste treningsfest. Jeg gleder meg SÅ enormt! Jeg har satt sammen et hefte program, med så mye kult utstyr. Her er det ikke spart på noe som helst, og jeg gleder meg så til å dele det med dere også. Bilder og film kommer etterhvert, og dere skal selvfølgelig få treningsprogrammet dere også.

Skinnbukse HER // Ullgenser Urban Pioner 

Jeg er så forelsket i disse skinnbuksene om dagen, endelig en skinnbukse som føles bra på. Jeg tror aldri jeg har hatt en skinnbukse som har føltes 100% komfortabel. Denne er stretchy, og helt fantastisk. Det beste er at den koster 379kr! Akkurat nå går jeg overhode ikke i klærne på bildene, her er det tutt på hode, en stor hoodie og tights. Rydde og rigge-klær!

Jeg håper du har en nydelig fredag, at du koser deg i kveld. Endelig helg❤️ Gjør noe koselig i helgen, som skiller seg fra hverdagen din. Jeg gleder meg til å oppdatere dere igjen, da er eventet unnagjort og denne frøkna er litt roligere😍

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hei Maren! Jeg kjøpte denne buksen og elsker den! Det eneste som er litt dumt er at den lager litt mye lyd når jeg går med den. Opplever du det? Har du eventuelt noen tips for å minimere lyden? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg