Chateau de Berne

CHATEAU DE BERNE

Dagene her i Frankrike bare flyter avgårde, og består av en deilig kombinasjon av sol, bading, nydelig mat, is, rosé, litt trening og total avslapning. Det er et fantastisk deilig liv, og jeg kjenner at batteriene virkelig lades opp.

På tirsdag var vi på et fantastisk sted, det het Chateau de Berne og var både et hotell, vingård og spa. Alt samlet på et digert, super fint område. Vi ruslet rundt, smakte på rosé vin, og fikk shoppet litt.

De første dagene her nede var nemlig ikke så veldig fint vær, varmt og godt, men overskyet. Da passer det perfekt å gjøre litt andre ting enn å ligge på en solseng. Vingård er faktisk utrolig gøy, jeg har aldri vært på det før. men nå har vi vært på det to ganger på denne turen, og jeg synes det er så spennende.

Været de to første dagene var altså ikke så fine, men nå derimot, nå er det solferie for alle penga. Været er helt fantastisk, med strålende sol fra skyfri himmel og så varmt og deilig. Det bades fra morgen til kveld og jeg koser meg bare så enormt.

  

Mange har spurt om skjørtet på disse bildene, og jeg lover å dele det med dere. Nå er det altså sånn at det er helt utsolgt, men jeg har satt meg på overvåkning på det, og får mail med en gang det er på lager igjen. Jeg skal legge ut link til det med en gang det er inne igjen💗 Singletten finnes enda, den er fra Filippa K og dere finner den HER. (jeg har den i M, og vil si den er normal i størrelsen)

Det er veldig koselig at dere spør – og spesielt gøy siden det ikke er treningsklær, og likevel synes dere det er interessant. Det er gøy at vi kan dele litt andre ting enn bare KUN trening, sunn mat og sporty ting.

Vi snakkes mer i morgen mine fine. Nå er det natta her💗

 

Smiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Hei 😊 Så at du og pia har hatt noen treningsreiser til Kroatia som jeg håper på at jeg tørr å melde meg på en gang, selv om jeg ikke får med noen andre. Denne gangen skal jeg dit på ferie og lurte på om du hadde noen tips til hotell og hva man burde se? 😊

      1. Dessverre, vi er kun på vårt hotell og styrer med vårt opplegg. Så har dessverre ikke så mye å komme med i forhold til Kroatia generelt. men vet mange bloggere ferierer der, så ta deg et lite googlesøk så finner du sikkert masse❤️❤️ Og hvis du vil på tur med oss, så vit at veldig mange reiser alene, go det går så utrolig bra😄😄 god klem til deg

    2. Hei skjönneste Maren! <3 Jeg blir altså sååå glad når jeg klikker meg inn her å finner nye flotte innlegg, selv om du er på ferie! <3 Det er bare sååå härlig, og jeg setter sååå pris på det, så du vet det! <3 Fy sören du er dyktig altså!!! Kos deg max videre! Det ser himmelsk ut! <3 Store klemmer til vakre deg! <3

    3. Høres ut som en perfekt ferie. Av og til er det jo deilig med litt overskyet vær på ferie, for da passer det bedre å gjøre andre ting, som f.eks vinsmaking.
      Det antrekket var bare så fint. Nydelig:) kos deg med ferien.

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg