Burger og ferieprat

Reklame | Urban Pioneers

Heii venner☀️ Kan noen sende sommeren tilbake til Sørlandet? Det er både grått og regnfullt her nå, og det føles jo helt merkelig etter den magiske helgen vi hadde. men men. Det positive er jo at det blir lettere å få unna jobb og husarbeid innendørs😊

I dag har jeg hatt den mest stillesittende dagen noensinne tror jeg. Både i går og i dag er dager med enormt mye rapporter fra kunder og generelt mye tid foran macen. Jeg storkoser meg med ukerapporter, men jeg er helt avhengig av litt frisk luft og bevegelse også. Heldigvis hadde jeg min egen gruppetime i dag morges, og etter timen fikk jeg snikt inn en liten 30 minutters økt selv også. Det gjorde underverker! Jeg fikk faktisk filmet den økten, så den skal jeg legge ut til dere på Instagram😅💪🏼💦

Genser og skjørt fra Urban Pioneers

Nå skal jeg sitte en liten time til på macen, også blir det veganburger og planlegging av årets sommerferie med kjæresten. Det er den best motivasjonen for å jobbe på her nå. Burger og ferieprat, hva mer kan man ønske seg? 😍😍

Burgerene er forresten helt vilt digge, og hvilke det er og hvordan jeg tilbereder dem skal jeg dele med dere om ikke så alt for lenge. Jeg skal bare prøve meg enda litt mer frem på litt tilbehør og gode smaker, så skal det deles❤️

Ha en nydelig kveld mine fine😊

 

Smiiil, Maren 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg