Bildedryss fra treningsreise

Heii dere🧡 I dag ble det nesten til at jeg ikke fikk oppdater dere. Senga roper på meg, men det er faktisk viktigere å få sagt hei til dere enn den ene timen ekstra søvn. Dagen i dag har vært så fin, og litt annerledes. Jentene har vært i gjennom en en utfordring de ikke ante hva var på forhånd, men de stilte likevel sporty opp. Dagens utfordring bestod av en 1,5 timer lang økt, hvor de måtte forflytte seg mellom ulike poster, og på hver post ble de møtt av ulike utfordringer.

Det var alt fra styrkeøvelser, quiz med teori vi har hatt i løpet av turen, kondisjonsøvelser, en utfordring i vannet og masse team-jobbing. Laget fikk også en utfordring med en gjenstand, som de måtte bære med seg – uansett hva de skulle gjennomføre. Den tingen fikk aldri være nær bakken. Jentene gav absolutt alt, og sjeldent har jeg opplevd emn sterkere lagfølelse og team-spirit. Her kommer et lite bildedryss fra dagen i dag:

     

Det var så kult å se gjengen in action, og jeg blir så stolt av måten de valgte å løse utfordringene på. Resten av dagen fikk jentene helt fri, og har bare kost seg med sol, bading, utforske Kypros og stedet vi er på. I kveld har vi spist middag sammen, delt masse historier og virkelig blitt bedre kjent. Jeg har ledd så det verker i magen av tinder-historier, og masse intern moro. Nei, livet på treningsreise er helt ubeskrivelig bra, og jeg må klype meg selv i armen for å forstå at dette faktisk er jobben min🧡

Nå må jeg sove. Tidlig i morgen tidlig skal jeg ha med meg en sprek gjeng på joggetur. Senere på dagen skal jeg ha en times styrketrening med strikk med jentene, etterfulgt av SomaMove med Pia. Gradestokken ligger å leker seg på 38+, og solen stråler fra skyfri himmel. Jeg høre rykter om at været er rimelig digg hjemme i Norge også, og det er så herlig å høre☀️ Håper uken din blir nydelig, og at du som leser dette har hatt / eller får en skikkelig fin dag!

 

Smiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Hei Maren! Kan du si noe om hva som skiller de to treningshotellene dere reiser til på Kypros og Rhodos? Synes begge ser veldig bra ut og trenger hjelp til å velge. Tenker aktiv familieferie neste sommer. 🙂

    2. Hva er aldersspennet på treningsreisen? Syns hun ene så veldig ung ut. Har dere en nedre aldersgrense?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg