8 serietips på en mandag

Disse seriene har jeg gledet meg til å dele med deg. Her er det kvalitet over kvantitet, så det blir ikke så enormt mange som jeg tidligere har delt, men disse er serier jeg virkelig liker! Jeg skulle gitt mye for å ikke ha sett disse seriene allerede, så jeg kunne opplevd dem på nytt. Så underholdene og gode❤️

Nordisk krim alt sammen, akkurat slik jeg liker det. Så har du litt lik smak som meg, vil du elske disse:

  • WISTING – Viaplay
  • TYNN IS – NRK TV & Tv2 Sumo (episodene kommer først på Sumo)
  • HAMILTON – Tv2 Sumo. 
  • HEKSEJAKT – Tv2 Sumo
  • DEN INDRE SIRKEL – Viaplay 
  • OKKUPERT – Tv2 Sumo & Viaplay
  • HASSEL – Viaplay 
  • GÅSMAMMAN – Tv2 Sumo 

I tillegg liker jeg godt Åsted Norge og Norge bak fasaden. Begge ligger på Sumo.

Jeg synes det er fint å dele litt serietips på en mandag, for hvem har sagt at filmkveldene må være i helgen? Det er jo ekstra deilig å ta en skikkelig kosekveld med en god film på en mandag❤️

I dag blir det serier på meg på dagtid. Jeg sitter hjemme med en liten Leo-gutt som har vært narkose igjen i dag, for å fjerne stingene etter operasjonen sin. Så nå blir det en helt rolig mandag her hjemme, hvor mitt hovedfokus er å passe på at han har det bra. Han ligger å sover i armene mine, og virker som han har det fint – heldigvis❤️ Jeg momser på en skål med havregryn, og en god kopp kaffe. Tidenes seneste frokost, men sånn ble det i dag. Leo kommer først!!

Tips meg gjerne tilbake hvis du vet om flere serien i denne sjangeren/kategorien. Det er alltid gøy med nye tips, og kanskje dere har funnet non godbiter jeg ikke har funnet 😍😍

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg