6 serier du må se i høst

Reklame | Annonselenker

Joggebuksen finner du HER og genseren HER

Jeg ELSKER serier, og har absolutt alltid en serie på gang. Lykken er komplett når jeg oppdager en ny bra serie, og enda bedre blir det når jeg får lov å dele dem med dere. Jeg tipser jevnlig om serier jeg liker, og nå har jeg en ny liten liste, med 6 serier du burde se denne høsten:

🧡 Top dog – Sumo

🧡 Lykkevika – Viaplay

🧡 Etterforskingen – Viaplay

🧡 DNA – NRK

🧡 Springflod – Sumo & NRK

🧡 Livstid – NRK

 

Jeg har blitt tipset om at Kalifat også er en must see, men den har jeg ikke fått sett enda.

Som du kanskje har forstått så er Nordisk krim det aller best jeg vet. For noen måneder siden la jeg ut 14 tips til nordiske serier, du kan se den listen HER. Så nå at et av tipsene her, går igjen der, men den serien er så bra at den fint kan nevnes dobbelt.

 

Kos deg, og tips meg gjerne tilbake hvis du har noen gode på lur🧡

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

11 kommentarer
    1. Perfekt nå som alle må være ekstra mye hjemme. Lykkevika er virkelig bra. Har du sett sons of anarchy? Fått den anbefalt men ikke sett.

    2. Anbefaler følgende to krimserier;
      * nnan vi dor, NRK. VELDIG bra Svensk krim-thriller.
      * White House Farm, også NRK; Dramatisering av en ekte kriminalsak fra Storbritannia.

    3. Shetland likte jeg skikkelig godt! Typ britisk krim. Ligger på NRK. Venter på at de skal spille inn ny sesong😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg