3 ting som har gjort meg glad denne helgen

Reklame | Annonselenker

I dag har jeg lyst å dele 3 skikkelig fine ting med dere, som har hendt denne helgen. Det første er en kommentar jeg fikk på treningssenteret tidlig fredag morgen. Jeg løp på tredemøllen, da en løpekollega som jeg ikke kjenner så godt, kom bort. Han ville bare gi meg ros fordi han så at jeg stadig var på møllen og terpet på teknikken og trente bra. Han ville gi meg en tilbakemelding at han synes jeg løp bra, og teknisk fint.

Vet dere hva, jeg holdt på å falle av møllen i ren glede❤️ Det traff så veldig, både fordi som instruktør og coach som lever av å hjelpe andre med trening og motivere andre, så er det ikke så ofte noen gir deg en konstruktiv tilbakemelding på egen trening. Den andre grunnen til at det traff så voldsomt er at noen av dere har kanskje fått med dere at jeg for en liten stund siden fikk en litt vond kommentar på kroppsstørrelse, relatert til mine evner til å være løpe-instruktør. Vi gidder ikke gå inn på det, det er long gone, men saken er at jeg ble både sint og lei meg for den kommentaren og brukte litt tid på den.

Så det å da få en slik fin tilbakemedling fra en av de dyktigste løperne vi har på huset, var ordentlig stas. Det minnet meg også på hvor viktig det er å si det komplementet du tenker om en annen person. Ikke bare tenk det – si det!!❤️

Genser HER / Bukse HER

Den andre fine tingen var samme dagen, altså fredag, på kveldstid. Magnus og meg var invitert på middag til et vennepar. Det er jo super hyggelig, men etter en lang uke med lange dager på jobb, og en godt over normalen hektisk uke, krevde det bitte litt å hoppe i dusjen og stelle seg for en middag, VS å heller bare slenge seg på sofaen med Netflix og smågodt.

Her kommer den andre fine tingen inn, og det andre rådet mitt. Den første var at du skal huske å si de fine tingene du tenker om andre, og det andre er at du skal alltid prøve å takke ja når noen ber deg med på noe hyggelig😊

Vi hadde den fineste, koseligste, morsomste, mest hjertevarme og underholdende kvelden sammen❤️ Nydelig mat, fantastiske mennesker, så mye gøye samtaler, dype samtaler, varme samtaler, også bare masse fjas og tull igjen. Nei, det der var en kveld jeg kommer til å ta med meg, huske på og virkelig kose meg med å tenke på.

Den siste fine tingen var en mail fra en kunde, og jeg får daglig mail fra kundene mine, men denne var så fin i all sin enkelhet. Det stod bare: “I dag gledet jeg meg til trening, på ekte. Det har aldri skjedd før. Jeg trener fordi jeg vil, og aldri fordi jeg må. Jeg kjenner på ordentlig at treningen nå gir mer enn det krever. Det for meg, er helt ubeskrivelig godt. Takk for at du har veiledet meg frem til ekte treningsGLEDE”

Jeg ble så inderlig glad av den mailen, for det er jo akkurat det jeg ønsker at kundene mine skal få oppleve. Jeg vil så gjerne at de skal få kjenne på GLEDEN med en sterk kropp som fungerer. Jeg vil at de skal kjenne på utelukkende gode følelser rundt kropp, mat og helse😊 Alt jeg ønsker er at det skal føles enkelt og lett å leve en balansert livsstil, som har plass til litt av alt. Denne kunden min er på så god vei, og jeg er så takknemlig for at jeg får lov å følge henne på reisen❤️

Kosedress HER

Så ja, det var mine 3 fine ting fra denne helgen her. Jeg vil at du skal tenke etter, kan du komme på 3 ting som har gjort deg glad denne helgen?

Det trenger ikke være store ting, kanskje bare en koselig melding, en god middag, en gøy film eller hva som helst. Kjenn etter, og finn 3 fine ting. Tenk på dem, og sett pris på dem.

Om du vil så må du veldig veldig gjerne skrive et par stikkord om de fine tingene du har opplevd i kommentarfeltet❤️ Jeg tror det er viktig å sette fokus på positive ting i hverdagen, ikke bare la de skli forbi. Kjenn etter, og bli bevisst på de små fine tingene som  skjer rundt deg, hver eneste dag.

 

Smiiil, Maren

 

6 kommentarer
    1. Så fint innlegg❤ På fredag blei eg så glad da eg var innom et kontor og da var det en som sa: Det er så koselig å se deg for du er alltid så blid! 😊 Det gjorde meg ordenrlig glad. Seinere på dagen fikk eg endelig bestillt tannlegetime, da eg er ganske ny i byen, Kristiansand forresten, og har grudd meg til bytte tannlege. Og så har har endelig høsten kommet her for fullt❤
      Ps. Du hadde helt rett! Elsker den kosedressen😊😊

      1. Velkommen til Kristiansand, veldig godt valg av by❤️😄 for et fint komplement du fikk, det skal du virkelig ta til deg 😄😄 så godt å få fikset tannlege, bra jobba 😊😊 ja sant det er herlig, og med det været som er i dag er det jo bare å nyte høsten. Jeg sitter stuck inne på et kontor, men jeg nyter fra innsiden og ser ut på de fine fagene og sola 🍁🍂☀️

        Ha en herlig uke ❤️ klemklem

    2. Høres helt fantastisk ut, og her får du en til: du stråler og det skinner tvers igjennom!🤩
      Tre ting for min del: en gutt på 11 som bare skulle komme en uke for å lære privat, men som hadde så lyst til å komme tilbake og mammaen booket flere timer(smelt!), en herlig romantisk film på Netflix(Som visstnok er gammel) med kjæresten (holliday med Cameron Diaz) og siste: ei venninne som mente jeg kler så godt(min 10 års gamle) skinnjakke! Det skal ikke så mye til-helt enig med deg! Ha en fin, ny uke! ☺️

      1. Så herlig, det er akkurat sånne små ting jeg tenker på. Små ting som gjør enn glad❤️❤️ Åååå tenk at du ikke har sett den filmen, den er NYDELIG!! for meg er det en fast julefilm 😄 ser den hvert år!!

        Ha en finfin uke Mari ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg