3 store ting har skjedd siden sist

Reklame | annonselenke Nelly

Hei dere 🌸

I dag fikk jeg skikkelig lyst å titte innom her igjen, og til min store glede var det jo faktisk en del kommentarer her, og tall som viser at dere enda er innom. Det betyr så mye for meg det😊 Tusen takk🌸

Det har liksom blitt så mye enklere å oppdatere Instagram, det går raskere og man kan gjøre det mer “på farten”. På den andre siden så er jo bloggen der jeg virkelig kan få skrevet lengre tekster, delt mer på en litt annerledes måte med dere. Jeg vil ikke slippe bloggen så jeg vil virkelig prøve å bli flinkere til å gi livstegn her inne 💗

Settet er fra Nelly, og du finner det HER

3 ting som har skjedd siden sist: 

💗 Jeg har startet min egen online treningskanal, hvor man kan trene med meg LIVE. Pr nå er vi nesten 150 deltagere, og jeg legger ut 4 nye økter hver eneste uke. Det føles som om jeg er med deg på trening, og jeg veileder deg gjennom hele økten. Dette er noe av det aller aller gøyeste jeg har gjort, og jeg storkoser meg. Lyst å sjekke det ut? Klikk deg inn HER for all info om min nye kanal!!

💗 Jeg har hatt overtagelse til ny eier på leiligheten min, og flyttet til andre siden av byen. Nå bor jeg hos M, og det er 2 måneder til huset vårt er klart.

💗 Det har skjedd MASSE på huset! Hele huset er malt innvendig, kjøkkenet er oppe, alle tre bad er flislagt og parketten legges i morgen. Helt utrolig gøy!!

 

Det tror jeg var det viktigste for nå, også skal jeg heller bli flinkere på å sjekke innom oftere med små oppdateringer på stort og smått 😊

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg