3 nye serietips

Dette var min lørdagskveld. Serier, smågodt, chips og Pepsi max. Joggebukse, lave skuldre og kos. Jeg har sett ferdig en hel sesong av en ny serie, og må selvfølgelig tipse dere om den. I tillegg har jeg to serier til dere må se.

3 serier du må se: 

⭐️ YOU på netflix

⭐️ For the people på Sumo

⭐️ POWER på Sumo

Finn frem noe digg snacks som du har lyst på, fem med dyna i sofaen og KOS deg! Husk at du må ikke spise smågodt og chips, kanskje du har mer lyst på frukt og grønnsaker med dipp nå etter all julekosen, og det er helt okei det også. Finn frem det du liker og det du har lyst å kose deg med!

Snurr film, og nyt søndagen❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Jeg har endelig juleferie nå. Jeg driver med et Twilight maraton, men med noen You episoder innimellom. Den er veldig bra den serien. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg