33 julefilmer til deg

Reklame | Annonselenker

I fjor delte jeg så mange fine julefilmer med dere, og den listen skal dere få igjen❤️ Jeg har også lyst å legge på noen nye. Netflix har nemlig sluppet så mange nye koselige julefilmer, så nå er det bare å finne frem julepysjamas, tøfler, pledd, småkaker og kakao.

La oss kjøre julefilmmaraton med både julefilmer, men også filmer som er supre å se i julen:

  • The Holiday 
  • Hjemme alene
  • Grinch
  • Tre nøtter til askepott 
  • Juleprinsen
  • Love Actually
  • Polarekspressen 
  • Jul i Flåklypa 
  • ALT av Disney er supert i julen <3 
  • ELF
  • From all of us to all of you (Disney) 
  • Narnia 
  • Reisen til julestjernen 
  • The Santa Claus 
  • New years eve
  • Bridget Jones 
  • Harry Potter 
  • Die hard 
  • Hjelp det er juleferie 
  • A christmas carol

​Også et par nyheter på min liste: 

  • Julekalenderen
  • 48 juleønsker 
  • Julearven
  • Prinsessen og dobbeltgjengeren
  • Christmas wedding planner 
  • The Christmas chronicles
  • A wish for Christmas 
  • The spirit of Christmas
  • Merry kissmas
  • You can’t fight Christmas 
  • A dog walkers Christmas tale 
  • Juleprinsen
  • Juleprinsen – et kongelig bryllup (dette er film 2 av juleprinsen) 

Julepysjamasen er så myk og deilig. Du finner buksen HER og genseren HER

Håper du fant en film eller to du kan kose deg med på denne listen❤️

Jeg er i gang med masse herlige julekaker her hjemme, og første oppskrift deles med dere enten i kveld eller i morgen tidlig. Pepperkaker, kakemenn, hjemmelaget marsipan, fløtekrameller, juleknask, drops, hjemmelaget marshmallows, brent mandler og julete Seigemenn. Høres ikke det ganske digg ut? Jeg har fått god hjelp av den mest julete venninnen jeg har, og gleder meg til å dele masse oppskrifter.

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Heisann! Har et litt annen type spørsmål. Føler du deg noen ganger ensom? Kjenner du på ensomhet? Hva gjør du i slike tilfeller? Har du noe tips til hvordan unngå ensomhet? Kan kjenne på det av og til, selv om jeg kjenner mange, og er en svært utadvendt person.

    2. Så koselig. Det var mange favoritter. Jeg skal se mange av de i tiden som kommer.
      Håper formen din er stigende. Klem

    3. Hvis du har TV2 Sumo med C-more anbefaler jeg “Her Magical Christmas”. Fra 2017, superskjønn 🙂 så den i går, etter å ha runnet Netflix for julefilmer! Ha en deilig dag, solstråle.

      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg